סערת ה"חוק הצרפתי" לא נרגעת. פרשן חדשות 10, רביב דרוקר, שוחח הבוקר (רביעי) עם ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM ואמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צריך להיות מודאג דווקא מהתנגדות חבריו לליכוד, בעוד שהוא שואב את התמיכה בחוק בעיקר מחוץ למפלגה שלו. "אף אחד מאיתנו לא חושב שהחוק הזה יעבור אבל כשאתה מעלה חוק כל כך מופרך אתה מעריך שהציבור יהיה ברובו נגד, על פי הסקרים עושה הרושם שישנם אנשים שלא משנה מה נתניהו יעשה הם יתמכו בו". 



 
על אי ההתקדמות בחקירות ראש הממשלה, סיפר כי "מדובר על אומץ לב של מקבלי ההחלטות. אני לא מקנא בהם, מדובר בהחלטה קשה. מבחינה מהותית, חקירת פרשות 1,000 ו-2,000 כבר הסתיימו. אין דבר כזה שלא מצליחים לקבוע מועד חקירה עם ראש הממשלה, ברגע שהחוקרים יקבעו מועד הם יוכלו לראות אם נתניהו מגיע או לא מגיע, הם לא עושים זאת כי הם פועלים בכפפות של משי ובזהירות עמו". לדבריו, "יש ליועץ המשפטי החלטה קשה לפניו והוא דוחה את הקץ. עליו לקבל החלטות".
 
ספי עובדיה התייחס לחקירת פרשת 1,000: "עושה רושם כי נתניהו מדבר רבות על פרשת 1,000 ומנסה להגמיד אותה. זה גורם לי להבין שהוא מצפה לכתב אישום על מרמה והפרת אמונים". דרוקר השיב: "גם אני חושב כך. אני חושב שהתיק עם נוני מוזס, למרות כל הגועל שנחשף בו, לא יהפוך לתיק פלילי בעוד שתיק המתנות  יסתיים במרמה והפרת אמונים. יהיה לנתניהו קשה מאד להיחלץ ממנו". 
 
העיתונאי הבכיר התייחס גם לאפשרות שנתניהו לא יתפטר במקרה שיוגש נגדו כתב אישום: "התסריט של אי התפטרות תוך כדי ניהול משפט יהיה לו קשה פוליטית, זה תסריט שקשה לגלגל אותו בראש. לבג"ץ תהיה התלבטות קשה מאד בנושא. במידה ויהיה כתב אישום ותוגש עתירה לבג"ץ לפיה דינו של ראש הממשלה הוא כדין כל שר בממשלה, יהיה על בג"ץ להחליט אם הוא מגן על ראש הממשלה שהרי לפי החוק אין עליו חובה להתפטר. מדובר בסוגיה כבדה. אילו מנדלבליט ייצג את נתניהו יהיה לבג"ץ קשה לקבוע שראש הממשלה צריך לנהוג בסטנדרט גבוה יותר מזה שקובע החוק".
 
לקראת עליית העונה החדשה של תוכנית 'המקור' הערב, בערוץ 10, סיפר רביב דרוקר על מה צפוי בתוכנית: "נסעתי לראות את מערכת הבריאות בשווייץ והשוואתי אותה לזו בישראל. עושה הרושם שכולנו התרגלנו למערכת הבריאות הציבורית ולסטנדרט הטיפול הנמוך כאן בארץ. נסעתי לחדרי מיון בשווייץ ונדהמתי. בכל חדר צוות על כל חולה היו שני חברי צוות ותשעה רופאים במשמרת. השוויתי בין תהליך העברת המשמרות בשוודיה לבין זו שמתרחש אצלנו ברמב"ם, שנחשב לבית חולים טוב. לא חיפשנו את הרופאים המסכנים שמסיימים את המשמרת רדומים אלא את מערכת הבריאות הישראלית האמיתית במטרה להשוות אותה למערכת הבריאות בשווייץ".