לאחר ההחלטה ההחלטה לדחות את ההצבעות ביחס ל"חוק הצרפתי", שאוסר על חקירת ראש ממשלה מכהן, על רקע מלחמת המילים בין המפכ"ל לרה"מ בנימין נתניהו בעקבות "ההדלפות" מחקירותיו של האחרון, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות חבר הכנסת מיקי זוהר את המשטרה. בראיון בתכניתה של איילה חסון ב-103FM טען זוהר כי "המשטרה משתפת פעולה עם התקשורת ומדליפה אינפורמציה", והוסיף: "היא גויסה על ידי השמאל".



"אני משתייך למפלגת 'הליכוד' שחווה רדיפה פוליטית בימים אלו", קבע זוהר, שהסביר: "כולנו מאוחדים סביב הרעיון הזה, הדמוקרטיה תנצח במדינת ישראל ולא הפחד להדיח אותנו מכיסאנו. המשטרה גויסה על ידי השמאל, מופעל עליה לחץ בלתי פוסק שמביא אותה לסיטואציה בלתי אפשרית להגיש המלצה לכתב אישום. אנחנו עדים חדשות לבקרים לכך המשטרה משתפת פעולה עם התקשורת".



כשנשאל אם יש לטענותיו החמורות הוכחות, השיב הח"כ: "היא משתפת פעולה בהדלפות מחומרי החקירה. חומרי החקירה נמצאים אצל המשטרה, אם הם מגיעים לתקשורת אז מישהו שם לא עושה את עבודתו כראוי. אלו העובדות ולא ניתן לחלוק עליהם".



 


"ישנה סינרגיה מאוד ברורה", המשיך זוהר. לדבריו, "חלק מסוים בתקשורת אינו חובב את עמדות הימין וראש הממשלה ולכן מתחיל מהלכים עם ארגוני שמאל כנגד אנשי הימין על מנת לנסות להדיח אותם מתפקידם. אותם גופי התקשורת משתפים פעולה עם המשטרה בניסיון לייצר איזושהי סיטואציה לה אנו עדים כעת. ראש הממשלה היה חשוד תחילה במכירת מדינת ישראל ולבסוף שימי לב איפה זה נגמר. נראה כי כלל לא יוגש כתב אישום בתיק 2,000. המשטרה פוחדת מהתקשורת וחוששת לצאת לא אמינה בעיני הציבור ובאיזושהי סיטואציה כפויה נגזר עליה להגיש כתב אישום, לא נותנים לה לעשות את עבודתה כראוי".

הוא הוסיף כי "מתייחסים בקלות ראש להמלצה של המשטרה, יש לנו, חברי הימין וחברי הליכוד רצון לשמור על שמנו הטוב. אנחנו נרדפים אחרי המון אנשים. ההפגנות בפתח תקווה לוחצות את היועץ המשפטי לממשלה להגיש המלצה לכתב אישום, אנחנו מרגישים שמנסים להוציא אותנו מהשלטון שלא בדרך דמוקרטית".

"מפכ"ל המשטרה מינה אדם שניסה להפיל את ראש הממשלה", טען זוהר. לטענתו, "בשום שלב לא נאמרו דברים שליליים נגד היועץ המשפטי לממשלה והמפכ"ל. המפכ"ל טעה במינויו של ליאור חורב, ראינו את הפוסטים של האיש שלא מתאים תפקידו. אני טוען שההחלטה של המפכ"ל הייתה שגויה".

מלבד זאת, הוא התייחס להצהרה של יאיר נתניהו שלא להיכנס לחיים פוליטיים, כשאמר: "לא נראה לי שדבריו היו מתוכננים, אך עיתונאים רבים קבעו שראש הממשלה הוא מלך המנסה להמליך את בנו. מה יאמרו כעת אותם אנשים? אני קורא להם לחזור בהם מאמירותיהם. מאחורי כל איש ציבור עומדת משפחה שמשלמת מחיר. כל האנשים האיכותיים במדינת ישראל חוששים להיכנס למפה הפוליטית בגלל המחיר הזה".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן