עיתונאי ערוץ 10 התייחס הבוקר (שלישי) בראיון לגל"צ להתפתחות בחקירת פרשת הצוללות לאחר פרסום שמו של יצחק מולכו, עורך הדין המקורב לראש הממשלה שנחקר בנוגע למעורבותו בפרשה. "מולכו למעשה התחיל משליחויות לערפאת אבל הוא נהיה למעשה שר החוץ האמיתי של מדינת ישראל. כך מתנהלת חצר מלכות של מדינה באפריקה", אמר דרוקר.

במשטרה בודקים הערכה שלפיה יש קשר בין התפטרותו לאחרונה של מולכו מתפקידו הציבורי לבין החשש שלו מכך שהחקירה תגיע גם אליו. בעדותו, עד המדינה מיקי גנור לא סיפק פרטים ומידע על מולכו. אולם שמו עלה במסגרת איסוף הממצאים והעדויות של חוקרי היאל"כ (היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית), שקיבלו את ההחלטה לחקור גם אותו כמעורב בפרשה.
עיתונאי ערוץ 10 הסביר כי מולכו חתם על הסכם ניגוד עניינים אך הוא מאוד בעייתי "מאחר והוא צריך לדווח על קליינטים שמצטרפים למשרדו רק עם זה לקוח משמעותי בעיניו". 
לדבריו, "מולכו לא מכחיש שידע שהם מייצגים את מיקי גנור אבל מישהו היה צריך לדווח שהמשרד הזה מייצג אותו והם לא דיווחו". לטענת דרוקר, "גם עם מולכו רק עושה את תפקידו, הוא בעצם דואג בעקיפין לכך שהמשרד שלו יקבל כסף על המכירה. השכל הישר אומר שאם כל מי שמקורב לראש הממשלה יודע אז גם הוא צריך לדעת, אך אין לכך ראיות".


משה נוסבאום דיווח אמש ב"החדשות" כי מולכו הכחיש בחקירה כל קשר לפרשת הצוללות: "אין לי שום חלק בעסקאות שבהן מדובר". עורך דינו של מולכו, עו"ד צביקה אגמון, אמר ל"החדשות" כי מולכו משתף פעולה באופן מלא, עונה על כל השאלות ומאמין אמונה שלמה בחפותו. "אין לו ספק שהחקירה תפריך את החשדות נגדו", טען.

מולכו הגיע אתמול למשרדי להב 433 בלוד לחקירה נוספת בעניינו במסגרת פרשת הצוללות. חקירתו מצטרפת לחקירתו שלשום, שארכה יותר מ־14 שעות. נוסף לכך נחקר שוב מהצהריים גם בן דודו ופרקליטו של נתניהו, עו"ד דוד שמרון. השניים חשודים במעורבות בפרשת שוחד במסגרת עסקת הצוללות וכלי השיט עם החברה הגרמנית טיסנקרופ.