על רקע טענותיה של שירה רבן, המתלוננת נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בגין העסקה פוגענית, שאמרה אמש בראיון ב"החדשות" כי היא פחדה שנתניהו "תרביץ" לה, עורכת הדין לינה עפרוני, מומחית לדיני עבודה, טענה הבוקר (ראשון) בתוכנית "מה בוער" בגל"צ כי "מישהו שתל אותה, יש פה קונספירציה". היא הוסיפה כי "זה סיפור הזוי".



"רזי ׁ(ברקאי), אתה מכיר אותי הרבה שנים ויודע שאני מייצגת עובדים הרבה שנים. אם תביעה כזו הייתה מגיעה אליי, לא הייתי מייצגת את המתלוננת", קבעה עפרוני, שהסבירה: "התביעה לא מחזיקה מים ולא הגיונית".




לדבריה, "יש לי בת ששמה חנה, עורכת דין שחזרה בתשובה ומתעסקת בדיני עבודה. תקשיב טוב למה שאני אומרת לך - אין חיה כזו שבקהילה הזו עובדת תפנה לבית דין לעבודה. אין, אין. מישהו פה הנחה אותה, מישהו הוביל לזה, מישהו שתל אותה".

היא הסבירה כי "אני עוסקת בתיקים כאלה ואין סיכוי שעל העסקה של שבועיים מישהו יבוא ויתבע מיליוני שקלים, זה הזוי. כל האירוע הזה נראה לי כקרקס תקשורתי שנועד לקדם אינטרסים אחרים. אני מסכימה לחלוטין עם השופט אייל אברהמי - שירה רבן היא בובה על חוט. לא מתאים כל הסיפור הזה שהיא משפילה מבט ורצה לבית הדין. שם האברך פותר את הבעיות. אני חותרת לזה שפה יש עלילה, מחפשים מישהו אחר". 



לטענתה, "לי נראה פה שיש מצב ששתלו אותה. מי הכריח אותה ללכת? אישה כזו שמשפילה עיניים לא הולכת לחפש עבודה בשוק החילוני. היא תלך להיות גננת, סייעת או מבשלת, אך לא תצא מד' אמות הקהילה שלה למעון ראש הממשלה. אני חותמת על זה. יש כאן קונספירציה". 

ח"כ אוחנה: "יום יבוא וגיא פלג יסביר לציבור איך הוא שיטה בו"

חבר הכנסת (הליכוד) אמיר אוחנה חיזק את דבריה של המומחית. "יש יום לא רחוק שבו גיא פלג, הפוליגרף האנושי, ואתה (רזי ברקאי) תעמדו בפני הציבור ותסבירו איך שיטו בכם ואתם שיטיתם בציבור על מנת לטנף על משפחת נתניהו. מדובר בסיפור מופרך. הבדיחה היא עליכם", טען הח"כ.  

אמיר אוחנה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אמיר אוחנה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


לדבריו, "אתה ליקקת את שפתותיך כששמעת את דברי שירה רבן על שרה נתניהו. מה העובדות? ביום הראשון שבו עבדה, אחרי חמש שעות, היא שלחה הודעה לחברה שלה שהיא מקווה שהשם ייתן לה כוחות. זה נראה לך הגיוני? 22 ימי עבודה מביאים את הגברת לכזו טראומה ומחיקה של הנפש? והיא גם חזרה לעבוד אחר כך, דרך אגב. מלכתחילה זה היה מעשה רמייה ושירה רבן בודה דברים מלבה".

הוא הוסיף כי "אני בדרך כלל לא עוסק בהבלים הללו, וגם לא ראיתי את הראיון בערוץ 2 בזמן אמת, אך ראיתי אותו הבוקר וגיחכתי. אני אומר לכם - רדו מהסיפור הזה. ואגב, גם חלק מהעניינים האחרים מופרכים. אתה יודע שיש עד שאומר שהוא שמע את מני נפתלי מעביר חמשיות וכלים לבן משפחתו?".