ביום שישי, לפני כניסת השבת, זכה מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לביקור מפתיע של חברי מטה המאבק של "הוועד של השוטרים, הגמלאים והסוהרים", שהגיעו לביתו עם זר פרחים כדי להביע את תמיכתם. בין המבקרים הייתה גם יו"ר העמותה לזכויות השוטרים אושרה אסף. בראיון ב-103FM, בתכניתם של ספי עובדיה, נסים משעל ודרור רפאל, טענה היום (ראשון) אסף כי "החוקים ההזויים בליכוד הם דיקטטורה", והוסיפה: "ח"כ אמסלם לא יסתום לי את הפה, אמשיך לרדוף אותם".


"החלטנו באופן ספונטני לבוא לבית המפכ"ל עם פרחים כדי להראות לו שכל הארגון עומד מאחוריו", סיפרה אסף. "המפכ"ל הוא בן אדם בדיוק כמוני וכמוכם, וכשאתה נמצא בסערה שבוע אחר שבוע במשך כשנתיים, כשאנשים במערכת הפוליטית משתלחים בך שוב ושוב אתה מן הסתם זקוק לתמיכה".

 

"המפכ"ל מבחינתו לא מתייחס לדברים ואמר לנו שהוא ממשיך כרגיל בתפקידו מבלי שכל הסערה סביב תשפיע עליו", אמרה אסף והוסיפה: "נכון שרה"מ נתניהו אמר בשבוע שעבר לרדת מהמשטרה, אבל הוא לא התכוון לכך באמת וכל החוקים ההזויים שמעלים עכשיו בליכוד הם לגמרי דיקטטורה".

בתוך כך, אושרה אסף סיפרה גם על ההפגנה שהתקיימה מול ביתו של ח"כ דודי אמסלם לפני כשבועיים: "הבאתי לאמסלם סנדוויצ'ים וגם הוספתי מלפפונים חמוצים, אבל אם הוא חשב שבכך שהוא הכניס אותי לביתו הוא יצליח לסתום את הפה שלי, הוא טעה, כי אני לא אסתום. אני אמשיך לרדוף אותם".

מלבד זאת, אסף הצהירה כי היא מתכוונת ללכת מול ביתו של ח"כ דוד ביטן כדי להביע את מחאתה: "אני אצעק כנגד כל החוקים ההזויים שהם מנסים לקדם".