המאבק על דמותה של תנועת הליכוד נמשך: "הליכודניקים החדשים" פתחו הבוקר (רביעי) בקמפיין מימון המונים במטרה לגייס 200 אלף שקלים לצורך מימון הגנה משפטית מפני ניסיונות הליכוד להדיחם משורות המפלגה, כפי שנחשפו במעריב. ליאור מאירי, מראשי הליכודניקים החדשים, שמנהלת הליכוד הדיחה אותו לפני כשבועיים משורות המפלגה ביחד עם עוד 11 פעילים בקבוצה, אמר כי "בחודשים האחרונים אנחנו נמצאים תחת מתקפה לא חוקית ולא חוקתית מצד הכוחות המסואבים והמושחתים (לכאורה) במפלגה”.



"כוחות אנטי דמוקרטיים מערימים קשיים טכניים, וחורגים מסמכותם כדי למנוע מאנשי הליכודניקים החדשים את זכות היסוד שלנו לבחור ולהיבחר במפלגה שלנו. החלטנו לצאת למאבק משפטי בכוחות האלה, וכדי לממן אותו, לראשונה בתולדות פעילותנו אנו מגייסים כסף במימון המונים", אמר מאירי והוסיף כי "בפוליטיקה, כמו בפוליטיקה - מי שיתמוך במאבק שלנו יקבל ג'וב (וירטואלי) כנגד הג'ובים האמיתיים מאד של הכוחות שמולנו, שעושים במשרות ובתקציבים שלהם שימוש מושחת ואנטי דמוקרטי (לכאורה, לכאורה) לרעה. אז אם אתם רוצים להיות מוחק עובדות ראשי במשרד הדתות, אחראי בורקסים בליכודיאדות או קוטם סיגרים במשרד השחיתות, תמכו בנו. עד הניצחון".


הקמפיין של הליכודניקים החדשים

בעמוד הקמפיין מסבירים הפעילים את הסיבות לגיוס הכספים: "במשך קרוב לשבע שנים אנחנו נאבקים למען הדמוקרטיה, מעמד הביניים, החינוך וטוהר המידות. כל זאת בהתנדבות מלאה, על ידי מפקד של אנשים לאומיים ליברליים החרדים לדמוקרטיה ולמדינה, למפלגתנו”.



“בחודשים האחרונים אנחנו נרדפים פוליטית על ידי כוחות מסואבים ומושחתים במפלגה. תחילה עצרו את ההתפקדות האינטרנטית. היום לא ניתן להתפקד לליכוד דרך האינטרנט. הם עשו את זה כדי לעצור את הצמיחה האדירה שלנו, כ-1000 מתפקדים בחודש. בהמשך, טפסיהם של כ-2500 חברים שהתפקדו לא הוזנו אל מחשבי המפלגה. עתירות שווא ותלונות במשטרה הוגשו נגד אנשי המטה שלנו. אנשי מפתח בקבוצתנו נתונים למעקב מקוון טורדני וחלקם מקבלים שיחות הטרדה ואיומים עליהם ועל משפחותיהם".



"לכוחות שמולנו יש ג'ובים, משרדים, יועצים משפטיים, דוברים, עוזרים ומשרות מכניסות הממומנות מדמי החבר שאנו משלמים והם משתמשים בכל אלה כדי להיאבק בנו. ומה יש לנו? לנו יש אתכם - אנשים שחרדים לגורל הדמוקרטיה. אנשים ששונאים בריונים ובריונות, ואינם מוכנים להשפיל את ראשם בפניהם”.



"מעולם לא ביקשנו שקל ולא לקחנו אגורה למימון פעילותנו ההתנדבותית, אבל עכשיו, ביחד אתכם ובזכות תמיכתכם, נוכל לבנות חומת מגן משפטית סביב המתפקדים ולדאוג שלא ירמסו את זכויותינו וזכויותייך הדמוקרטיות", מסבירים "הליכודניקים החדשים" את הקמפיין.



כאמור היעד שהציבו לעצמם בקבוצה הוא גיוס 200 אלף שקל בתוך חודש. הקמפיין נפתח הבוקר ובשעות הראשונות כבר גויסו למעלה מ-50 אלף שקלים.



בליכוד טוענים כי "הליכודניקים החדשים" הם בעלי אג’נדה שמאלנית המבקשים להשתלט השתלטות עוינת על המפלגה ולשנותה מבפנים, מבלי שהם מתכוונים לתמוך בבה בבחירות וכי הדחתם היא צעד של התגוננות עצמית. עד כה הופסקה חברותם של 19 מחברי הקבוצה שנרשמו בספר חברי הליכוד, בהתאם לחוות דעת של היועץ המשפטי למפלגה עו"ד אבי הלוי, אך במקביל נדחתה בקשתם של עוד אלפים להתפקד לליכוד מטעמים דומים.