המשטרה בודקת במסגרת חקירת תיק 1,000 קשר בין חברו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה עם המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, כך דווח הערב ב"החדשות". על פי הפרסום, במסגרת החקירה בודקים השוטרים איך חברו הקרוב של בנו של ראש הממשלה, צעיר בשם רומן אברמוב מונה לעבוד כמנהל אצל איש העסקים עם משכורת של עשרות אלפי שקלים, למרות שהוא נטול תואר אקדמי וניסיון תעסוקתי.
לפי הדיווח, פאקר, נתניהו ואברמוב יצאו לפני כשנתיים, לאחר שבנו של ראש הממשלה הציג למיליארדר את חברו, לבילויים משותפים בחו"ל ולהפלגות ביאכטה של איש העסקים.

יאיר נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90


 

איש חיי לילה שמכיר את אברמוב סיפר ל"החדשות" כי "רומן זה סיפור של מישהו מיותר בעולם הזה, שמצא מקום נחמד כזה. הם מחפשים לקנות חברות הייטק בשביל כל מיני גופים בעולם. הוא עוד לא השקיע במשהו מעניין. הם מחפשים בנרות. הוא האיש העיקרי של פאקר פה".
ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה לפרסום: "מבול ההדלפות המגמתיות נמשך בעיתוי לא מקרי ובשיטה המוכרת: ככל שהטיעון חלש יותר, תדליף חזק יותר. ראש הממשלה בטוח מאוד בעצמו. אחרי שגם המדליפים הבינו שלא יהיה כלום, כי לא היה כלום, הם עובדים לרכילות שאין בה דבר ומנסים בכח למחזר עדויות ישנות. הכל כדי לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו. מצער שעל הדרך הם רומסים גם אזרחים שאינם מעורבים בשום דבר. אבל זה לא יעזור. אתם כבר יודעים למה".