תנועת 'אם תרצו' דורשת את הדחתו של שגריר ישראל בגרמניה, ג'רמי יששכרוף מתפקידו בשל התמיכה שהוא בבנו דין, דובר 'שוברים שתיקה'. יו"ר 'אם תרצו' התייחס היום (רביעי) ב-103FM לדברים וטען: "אני יכול להבין את ג'רמי ברמה האישית והנפשית, מדובר על אבא ויכול מאד להיות שהוא ביצע מעשה ללא הרבה מחשבה". 


הוא הוסיף: "לשגריר יש חוקים ונהלים שעליו לפעול לפיהם. ג'רמי העלה בטוויטר שלו ציוץ בו טען ששרי ישראל מסיתים נגד ארגון שוברים שתיקה, הוא אמר את הדברים על ארגון שמשרד ראש הממשלה קרא להפסיק לממן אותו. הרי מדובר בארגון שנתפס רבות בשקרים וסילופים. החוק לא מאפשר לו להעלות פוסט שכזה". 
 

עוד הוסיף: "הבעיה שלי היא עם אנשים שעוברים על חוקים כתובים. סעיף 17 בחוק שירות המדינה קובע מפורשות שאסור לבקר את משרדי הממשלה ומדיניות הממשלה. יש איזשהו גבול שאסור למתוח, אם הוא היה נקרא מידית לשימוע אז מילא, אני חושב שמדינה מתוקנת חייבת לאכוף את חוקיה".
 
בן כספית התייחס לדבריו וסיכם: "אתה שיך לארגון 'אם תרצו' ולכן אם אדרוש לאכוף את חוק המתנות, בו ברור שהייתה עבירה, תאמר לי ש'על מתנות לא מפילים ראש ממשלה'. אני אומר לך כעת – על זה לא מפילים שגריר".
 
עריכה: איתמר זיגלמן