לאחר "צעדת הבושה" שהתקיימה אתמול בתל אביב, במהלכה צעדו מפגינים "נגד השחיתות", על רקע חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשדרות רוטשילד בעיר, כינה הבוקר (ראשון) שר התקשורת איוב קרא, בעימות עם אחד ממארגני ההפגנה אלדד יניב ב"חדשות הבוקר" בערוץ 12, את אנשי השמאל "קקרים".



"לא נפל דבר אתמול, אני חושב שזה מצחיק שמזלזלים באינטליגנציה של עם ישראל. בכל הסיפור הזה משתמשים בנתניהו כדי להפיל את המחנה הלאומי. הם לא יודו לעולם שרצו להחזיר את הגולן ושהחזירו את אלי סיני. זה קידם את המפגינים לכנסת, אך מי היה שם? כל אלו שלא קיבלו את מבוקשם מנתניהו".



הוא הסביר כי "אנחנו נמצאים במצב המדיני הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל. איך יפילו את נתניהו בלי להמציא שחיתות שלא קיימת? אין לו חזקת החפות?".




"אני חייב להודות", הוסיף קרא, "כל החוקים סביב חקירות המשטרה נעשו בתקופות שבהן החקירות לא היו הנושא המרכזי ברחוב הישראלי. בשנים האחרונות כל חקירה הפכה לכזו המנוהלת בציבור ובתקשורת. אין לי ספק שהפרקליטות צריכה להכריע. זה לא נסבל כבר שמנסים להכריע ראש הממשלה שנבחר כדת וכדין בקלפי דרך דיסאינפורמציה וסתם תקשורת עוינת שרוצה להפיל אותו בכל מצב. הדבר הזה נובע מכך שהחקירות מתנהלות בחוץ ולא במשטרה".

בשלב זה, אלדד יניב הגיב בחריפות לדבריו של קרא, כשאמר כי "זו הפוליטיקה המגעילה שבגללה אנשים יצאו לרחוב. אנשים לא יכולים לסבול יותר את הקשקושים האלה. אנשים מפגינים נגד השחיתות ואומרים להם 'אוסלו ורמת הגולן'. די כבר, תתבגרו. במדינה דמוקרטית הריבון היחיד הוא הרחוב, לא איוב קרא ולא רה"מ".

ואולם, שר התקשורת לא נותר אדיש לדבריו: "אני רוצה שיבקשו סליחה על הסכם אוסלו האומלל ועל הרצון לוותר על הגולן. אני אומר לך באופן חד משמעי, נתניהו הוא הכי ראוי להיות ראש ממשלה, ורואים זאת בסקרים. הייתי רוצה לראות איך הקקרים האלה עומדים במקומו באו"ם".