יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן חשוד בעבירות שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, בין היתר בעת כהונתו כסגן עיריית ראשון לציון. כתב הפלילים בוקי נאה התייחס לחשדות נגד יו"ר הקואליציה וסיפר היום (שלישי) בשיחה עם דרור רפאל וספי עובדיה בתוכניתם ב-103FM כי "בעירייה פחדו שביטן יתאבד ורצו לעזור לו ולבצע כמה מכרזים לטובתו". 
הוא ציין כי "הכל התחיל מכך שביטן צבר חובות בעת שכיהן שיו"ר קבוצת הכדורגל. הוא הגיע למצב בו היה חייב שבעה מיליון שקלים ואף אמר באחת הישיבות שהוא לא יכול יותר להמשיך. העירייה חששה שהאיש יתאבד, לכן ניסתה לעזור לו יחד עם ראש העיר וגם גורמים נוספים בעירייה - ולכן גם עצרו אותם לחקירה".
"ראש עיר בישראל יכול בהינף יד להפוך אדמה בערך של מיליון שקלים לערך של שני מיליון שקלים ולהיפך. כדי שהשטח שלא יהיה רשום תחת שמו של ג'רוסי רשמו שם אחר, זכו במכרז והכסף הלך לחברה להלבנת צ'קים, משם הסיפור ברור. הכל כמובן לכאורה אך להערכתי כבר יש עד מדינה בפרשה".

 

כזכור, אתמול פורסם כי על פי החשד בן למשפחת הפשע ג'רושי סייע לח"כ ביטן לשלם את חובותיו בשוק האפור. נאה סיפר על ההתנהלות של המשפחה ומעורבותה בעיר: "בשכונה ברמלה היו שתי משפחות, ג'רושי וקרג'הץ. הם רבו ביניהם לפני כעשר שנים, רצח גרר רצח עד שנמצא פתרון והעבירו את משפחת קרג'ה לשרון לצורכי שביתת נשק".

"משטרת ישראל יודעת להפיק מודיעין טוב אצל ארגוני פשע יהודיים ושלחה לכלא הרבה מאד יהודים, את מקומם תפסו הערבים מרמלה. יש הבדל בין ארגון פשע בו יש הרבה בוגדים שהופכים עדי מדינה, לבין משפחת פשע שכמו בסנדק לא בוגדת אחד בשני. הם נהיו ארגון פשע חזק וידם בכל. קבלן מטעם המשפחה, בשם חוסאן ג'רושי הוא אחד הבוררים הגדולים ביותר בעולם התחתון שמבצע עבודות אפר ומרוויח הרבה מאוד כסף".

עריכה: איתמר זיגלמן