חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) אמר בראיון ששודר הערב (שלישי) כי דגל ישראל הוא בשבילו סמרטוט, כי הוא לא מתחרט על דקת הדומייה שעמד לזכר מחבלים הרוגים, וכי אין לו רגשות שליליים כלפי ארגון החיזבאללה. זחלאקה אמר את הדברים בראיון תוכנית "אנשים" עם חיים אתגר ששודר בערוץ 12.

בתחילת הראיון אמר ח"כ זחאלקה כי מאז הבחירות האחרונות, הפער בין יהודים לערבים הלך והתרחב וכי יש דעה יותר שלילית כלפי הציבור הערבי. הוא התייחס ליו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, ואמר כי הוא מתחנף למצביעי הימין. "איך אני רואה את זה? על ידי התנהגות הפוליטיקאים שמתחנפים לציבור", אמר. "למשל אבי גבאי, הוא רואה שהעם זז ימינה, אז הוא זז ימינה. באים בכנסת, מקללים אותנו, ואחר כך מאחורי הקלעים אומרים: 'אני לא התכוונתי, אני פשוט כי ככה זה'".
כשנשאל זחאלקה על דקת הדומייה שעמד יחד עם חברי כנסת ערבים אחרים למען מחבלים שנהרגו במהלך ביצוע פיגועים, אמר כי הם קורבנות של הכיבוש הישראלי. "אני יודע שזה ספורט לאומי בישראל לקחת פוליטיקאי ערבי ולהתחיל להגיד לו 'אתה מגנה', 'לא מגנה'", אמר זחאלקה. "אני בן עם מדוכא ואני, איך אומרים, אפילו אם תתן לי את כל הזהב בעולם לא אבגוד בעם שלי. עכשיו תכניס אותי לבית סוהר, תוציא אותי להורג אני לא אגיד שהעם שלי אשם בכך שהוא מגן על עצמו. גם לקחת את הארץ, גם לנשל את העם וגם אתה רוצה ניצחון מוסרי. אתם רוצים יותר מדי". 
חבר הכנסת אמר כי הוא  מעדיף למות מאשר לשיר את ההמנון הישראלי. "אני פלסטיני בעל תעודת זהות ישראלית, אין לי זהות ישראלית. ישראל עדיין כובשת אפילו אם עברו 70 שנה. בוא נסיר את הדגל הזה ונסיר את ההמנון ונסיר את הסמל", אמר חבר הרשימה המשותפת. "כל דגל בשבילי הוא חתיכת סמרטוט. הדגל הוא סמרטוט. מה יש שם? יש זהב שם? זה בד, הוא הרבה יותר גרוע מסמרטוט. הדגל הפלסטיני הוא דגל של עם מדוכא לכן אני לא אגע בו".


פעילי חיזבאללה נשבעים אמונים למנהיג איראן חמינאי. צילום מסך
פעילי חיזבאללה נשבעים אמונים למנהיג איראן חמינאי. צילום מסך

 
זחאלקה אף אמר כי הוא לא שונא את החיזבאללה בלבנון, ארגון שבשנים האחרונות משתתף במלחמת האזרחים בסוריה לצד משטר אסד. "בוודאי שלא, למה לשנוא?", שאל. "אלה בני עמי, אלה הלבנונים בני עמי. בזוי מי שהתחיל במלחמה - שכחת שישראל היא זו שכובשת בלבנון והייתה בלבנון". 
חבר הכנסת הגן בראיון על עזמי בשארה, עמיתו למפלגת בל"ד שנחשד בהעברת מידע לחיזבאללה ונמלט לחו"ל, ועל חבר הכנסת לשעבר באסל גאטס שהורשע בהברחת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים. "חבר הכנסת עזמי בשארה מעולם לא הורשע בדבר. הוא מעולם לא הועמד למשפט ומעולם לא הורשע. הוא הכחיש את הדברים שיוחסו לו, אני מאמין לו ואני לא מאמין לשב"כ", הסביר. "גאטס לקח אחריות ואמר שהוא עשה את זה מטעמים הומניטריים. שניהם מעולם לא קראו לאלימות". 
אתגר הקריא אז לזחאלקה ציטוט של דבריו, בהם אמר לתושבי הכפר הבדואי אום אל חיראן שבנגב ש"אם צריך להישפך דם אז שיישפך דם". חבר הכנסת הבהיר אז כי הוא לא מעוניין בהמשך הראיון. "אני מרגיש שאני עומד מול איש שב"כ. אני לא רוצה ככה את הראיון אני לא רוצה ראיון כזה", אמר. "אתה לא מנהל איתי דיאלוג, אתה לא מדבר איתי דוגרי, עין לעין. אתה יושב מלמעלה ומשתין עליי מלמעלה".