הרשתות החברתיות גועשות: בעולם התקשורת ובמערכת הפוליטית לא נותרו אדישים לדברי האלוף במילואים (במיל') עמירם לוין, שנאמרו בראיון מיוחד שיתפרסם במלואו במוסף "מעריב סופהשבוע" ביום שישי הקרוב, במסגרתו טען כי "בפעם הבאה שנילחם בפלסטינים נעיף אותם מעבר לירדן". 



ראש דסק עולם בכאן, יעקב אחימאיר, כתב:  "איזה מזל לפלשתינאים: עמירם לוין לא נבחר ליו"ר העבודה. אולי יתחרה מול ליברמן אשר נמצא משמאל ללוין? אין ספק: המחנה הציוני מאד מאד פלוראליסטי!".



לוין אף ענה לפוסט שפרסם בנושא העיתונאי ברק רביד, שכתב כי "עמירם לוין קורא לצה"ל להכין תכנית מבצעית לביצוע פשעי מלחמה נגד האנושות". לוין כתב בתגובה: "אני מבין שאתה מתקשה קצת בהבנת הנקרא (או המציאות?) אז אסביר לך לאט כדי שתבין מהר. מה לא הבנת בלתת להם מדינה? ירצו, יעזבו את דרך הטרור. לא יעזבו? נכה בהם בעוצמה".



לידיעת @GabbayAvi: עמירם לוין, לפני כמה חודשים מועמד לראשות מפלגת העבודה, קורא לצה"ל להכין תכנית מבצעית לביצוע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות 2.5 מיליון פלסטינים...



ח"כ מוטי יוגב הבית היהודי ביקר אף הוא את דברי האלוף במילואים, כשציין כי מדובר ב"איש אמיץ מאד, אך מדינאי מסוכן וחסר אחריות. עם ישראל ומדינת ישראל, אינם חיית ניסוי במעבדה של המזרח התיכון. מדינת טרור פלשתינית, לא היתה בארץ ישראל מעולם ולא תהיה פה לעולם. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל. שבנו לארצנו לבנות את עמנו ומדינתנו, עד באמונה ובאחריות".




חבר הכנסת לשעבר מטעם "הבית היהודי", ינון מגל, לעומת זאת, תמך בקו של לוין, שכתב בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "יש מגמה בשמאל לחזור לשפיות".