התגובה של הימין לרוטשילד? העיתונאי יועז הנדל הודיע היום (שלישי) כי במוצאי השבת יערוך הפגנה בכיכר ציון בירושלים בעד שלטון החוק. "כגודל עוצמת ההתנגדות כך גודל ההתעניינות" אמר הנדל למעריב. "אנשי ימין בולטים אמרו לי כי הם שוקלים בחיוב להגיע ועוד רבים אחרים" הוסיף הנדל, "אני לא מחפש כמויות ואני גם אעמוד שם לבד, אבל ההתעניינות הרבה מוכיחה שיש מספיק אנשים במחנה הלאומי שמרגישים לא נוח בהידבקות לשחיתות, לסיאוב, לחוקים מוזרים ולקמפיינים מוזרים נגד מי שאמורים לחקור את השחיתות". 

מספר חברי כנסת מהקואליציה הודיעו כי כי יגיעו להפגנה בשבת ביניהם חברי הכנסת רועי פולקמן ורחל עזריה מכולנו. חבר כנסת נוסף הוא יהודה גליק מהליכוד שאמר למעריב: "מהבוקר חשבתי והרהרתי ו'שיחקתי' עם המחשבה בראש. אני בהחלט שוקל בחיוב להגיע, עוד לא נתתי תשובה סופית כי אני עוד בודק ומגשש ורוצה לשמוע את התגובות בבית שלי".

גם ח"כ אורן חזן מהליכוד הודיע כי יגיע להפגנה ויקרא לחברי כנסת נוספים להצטרף. "נמאס לי לראות שתוקפים את הליכוד ומטיפים לנו מוסר, ולכן אני מתכוון להגיע במוצ"ש לעצרת הימין בירושלים ואני גם קורא לכל נבחר ציבור שידיו נקיות ומאמין ביושר הדרך - להגיע ולתמוך", הסביר חזן. "אף אחד לא ילמד אותנו מהו מאבק בשחיתות, בטח שלא המפא"ינקים שגנבו את הקופה הציבורית במשך עשרות בשנים." סיכם.