"אני מודה לך על הכבוד הגדול בכך שהחלטת להקדיש לי את הפארק החדש של קריית ים היפה". במילים חמות אלה פנה השבוע נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, והודה לו באופן אישי על המחווה העירונית שעשה עבורו. כזכור, החליט ראש עיריית קריית ים להקדיש את הפארק החדש ההולך ונבנה בעיר לנשיא ארצות הברית כאות הערכה והוקרה על הודעתו ההיסטורית להכיר בירושלים כבירת ישראל.
"מרגש אותי לדעת שהעם בישראל שואב עידוד מהחלטתי להכיר בירושלים כבירת ישראל", כתב נשיא ארצות הברית לראש העיר וביקש ממנו לברך בשמו את כל תושבי עירו. בסוף השבוע אישרה מועצת העיר פה אחד את הצעתו של ראש העיר בנושא שמו של הפארק החדש. 

המכתב של טראמפ לראש עיריית קריית ים
בהקמת הפארק תשקיע העירייה כארבעה מיליון שקלים והוא עתיד להיות אחד הפארקים האקולוגיים והמדעיים הגדולים ביותר באזור, בשטח כולל של כשבעה דונמים.

כמו כן, בתחילת השבוע שיגר ראש העיר מכתב לשגריר ארצות הברית בישראל , דיויד פרידמן, והזמין אותו לבוא ולהשתתף באירוע ההשקה של הפארק החדש, באביב הקרוב.
ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור אשר קיבל לידיו את מכתב התודה, הודה כי הוא מתרגש לקבל את מכתבו החם של הנשיא. "המכתב הזה מוכיח את מה שידעתי תמיד וזו העובדה שנשיא ארצות הברית הוא אדם עם לב חם ואהבה גדולה למדינת ישראל. אני בטוח שהפארק שנחנוך בחודש אפריל הקרוב יהיה מקום אשר יביא לידי ביטוי את ההערכה הרבה של כולנו לנשיא טרמפ ויהדק את היחסים הטובים ושיתוף הפעולה בין ישראל לארצות הברית", אמר.