תגובות סוערות ברשת הערב (רביעי) בעקבות חשיפת מעריב את העדויות כנגד ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, נתן אשל, שהואשם בהטרדה מינית של אחת מעובדותיו. כזכור, אשל עזב את תפקידו אך נשאר בקשר קרוב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. ח"כ מירב מיכאלי (המחנה הציוני) צייצה: "חובה לקרוא את העדויות שחשף בן כספית על הטרדה מינית מאיימת ומשתקת של נתן אשל את אחת העובדות בלשכה. חשוב לקרוא כדי להבין עם מי נתניהו המשיך להתייעץ ולהעסיק גם אחרי שהורחק בדיל מקל".


אלדד יניב, ממובילי המחאה כנד ראש הממשלה, צייץ: "אכן, להקיא: היה ונותר האיש הקרוב ביותר לראש משפחת הפשע. המתאם הראשי, השליח למשימות החיסול ומנסח דפי השקרים המופצים בעלון המשפחתי". יו"ר מרצ, זהבה גלאון, כתבה בטוויטר: "ואז ראש הממשלה, שידע על העדויות המזוויעות האלה שגם הביאו להדחה מבישה מהתפקיד הרשמי בלשכה, מסדר לו ג'וב פיקטיבי בעמותת קש שרק בשנת 2012 מעבירה לאשל מעל חצי מיליון שקלים". אלדד יניב, ממובילי המחאה נגד ראש הממשלה, צייץ: "אכן, להקיא: היה ונותר האיש הקרוב ביותר לראש משפחת הפשע. המתאם הראשי, השליח למשימות החיסול ומנסח דפי השקרים המופצים בעלון המשפחתי".




העיתונאית לינוי בר גפן כתבה: "מדכאים הציטוטים מהעדויות שמתארות את הסיפור כ'מערכת יחסים חולנית', כשרק צד אחד התנהג כמו מופרע. אשל לא היה "מאוהב" בעובדת אלא בכוחו ובסטיותיו".

היועץ הפוליטי ליאור חורב, שלאחרונה פוטר מעבודתו עבור מפכ"ל המשטרה, צייץ: "אמור לי מי הם שליחיך ואומר לך מי אתה? האשל הוא יד המלך.  מאחורי הקלעים הוא ממשיך לצאת ולבוא. המשרת האחרון".



איש העסקים רוני מאנה כתב: "סוף סוף נחשפות העדויות מהחולה מין, המטרידן המיני. אני מכיר את החלאה הזה כבר הרבה שנים. שימו לב איך ביבי ולהקתו סגרו את התיק בעבירת משמעת קלה ולא בעבירות מין. חייבים לגשת למשטרה ולהגיש תלונה על נציבות שירות המדינה שעשתה יד אחד עם לשכת ראש הממשלה. כמובן חוץ משלושת הצדיקים שחשפו את הפרשה".

עיתונאי ערוץ עשר נדב איל התייחס לבכירים לשעבר במשרד ראש הממשלה יועז הנדל, יוחנן לוקר וצבי האוזר, שפוטרו על ידי נתניהו לאחר שפנו בנפרד ליועץ המשפטי לממשלה על מנת להתלונן על אשל. "ראש הממשלה חיסל את הקריירה של כל אחד ואחד מנותני העדויות", כתב איל.