כתב המשטרה הוותיק של "החדשות"", משה נוסבאום, הפך השבוע, שלא כהרגלו, לסיפור עצמו במקום להיות זה שמדווח עליו. זאת, בעקבות החיקוי שלו שעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך כנס פעילי ליכוד, בו גם תקף בחריפות את המשטרה והתקשורת. היום (חמישי) אף פורסם כי נתניהו התקשר לנוסבאום כדי להתנצל על החיקוי. הבוקר פרסמה ח"כ שלי יחימוביץ', בעצמה עיתונאית בעבר בערוץ 2, פוסט תמיכה בכתב המשטרה, בו תקפה בחריפות את התנהלות נתניהו.  



"מתברר שראש הממשלה התקשר למשה נוסבאום והתנצל על החיקוי האידיוטי והמביך שעשה עליו השבוע, תוך שהוא לועג לגבות של הכתב והפרשן לענייני משטרה של חדשות 2", כתבה יחימוביץ', "עבדתי עם נוסי הרבה שנים. גם בקול ישראל, ואחר כך גם בחדשות ערוץ 2. יכולה להעיד שזה אדם שלא עושה עניין מעצמו, נותן עבודה, אוהב את המקצוע ולא את עצמו, חף מגינוני חשיבות, מקצוען, חרוץ, הגון". 



שלי יחימוביץ'. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שלי יחימוביץ'. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


יחימוביץ' טענה שדבריו של ראש הממשלה היו מתוכננים: "ובכן, נתניהו, למרות ההתנצלות (טוב בסדר, לא ממש התנצלות) לא מעד בלשונו. הוא תכנן היטב את דבריו, כיוון ישירות למצביעיו, והכין אותם לרגע הקרב בפריים טיים הטלוויזיוני, שבו ישמיע להם העיתונאי המקצוען והחף מפניות את האמת. הוא רצה להטביע בהם מראש את הזלזול בהמלצות המשטרה (שבהן דווקא נלחם בעוז) ואת הלעג על מי שידווח עליהן". 



"הענווה, הענייניות והמקצועיות של נוסבאום הן ההנגדה המוחלטת להתנהלות המופקרת, המניפולטיבית, חסרת המעצורים – של ראש ממשלת ישראל", כתבה יו"ר העבודה לשעבר בסיום.