מרבית הציבור תומכים בטענת המשטרה, לפיה החקירות נועדו להגיע לחקר האמת, כך עולה מסקר שפורסם הערב (שבת) בתכנית "פגוש את העיתונות" ב"רשת 13". 59 אחוזים מהמשיבים לשאלה "האם המשטרה רודפת אחר ראש הממשלה, או שמטרת החקירות היא להגיע לחקר האמת", ענו כי החקירות מוצדקות. 27 אחוזים אומרים שהחקירות הן מסע ציד, ו-14 אחוזים לא יודעים. 

לשאלה "אם המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו על קבלת שוחד, האם נתניהו צריך להתפטר", 60 אחוזים מהמשיבים ענו כי הוא צריך להתפטר. 28 אחוזים ענו כי הוא אינו צריך להתפטר ו-12 אחוזים השיבו כי אינם יודעים".

כשהאנשים נשאלים במידה וההמלצה תהיה על כתב אישום על עבירה של מרמה והפרת אמונים, 63 אחוזים אומרים כי נתניהו יהיה צריך להתפטר ו-27 אחוזים כי הוא אינו צריך להתפטר. 10 אחוזים השיבו כי אינם יודעים. 


בעקבות הסקר, יושב ראש העבודה אבי גבאי צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "כל מי שממשיך בספינים ובטריק השחוק והמשעמם של שמאל וימין עושה מעצמו צחוק. אף אחד לא קונה יותר את הבלוף הזה. אין פה ניסיון להפיל ראש ממשלה, אין פה רצון לבצע הפיכה, יש פה עם אחד שהחליט שהוא ראוי להנהגה הוגנת, ישרה ונקיית כפיים. והוא יקבל אותה".