עימות במליאה: שרת התרבות מירי רגב תקפה את ח"כ חנין זועבי במהלך דיון היום (רביעי) בצהריים במליאת הכנסת ואמרה לה: "את התרגלת יחד עם החברים שלך בשארה ואחרים לפעול נגד המדינה, ליהנות מכספי המדינה, לנסוע בכל העולם ולעשות דה לגיטימציה למדינה. רק במדינה כמו שלנו זה יכול לקרות. ולכן העובדה שאת עדיין כאן זה כתם לדמוקרטיה הישראלית. היית צריכה לעלות שוב למרמרה, לנסוע רחוק מפה וכמו שאמרתי אז "רוחי לרזה יא חאינה", תחזרי לעזה י'בוגדת, נראה איך יתייחסו אלייך שם ואם יתנו לך לומר את הדברים השקריים שאת אומרת כמו שאת אומרת כאן נגד מדינת ישראל".



"אל תעזי להגיד מילה אחת רעה על חיילי צה"ל. עושים טעויות כן, אבל הם משלמים על זה. אתם שולחים את הילדים שלכם להתאבד ולהיהרג, אתם אוהבי מוות, לא אוהבי חיים כמונו. לכי תלמדי מהי חברה דמוקרטית", הוסיפה רגב.




זועבי: "אתם לא מבינים את הדמוקרטיה"




קודם לכן תקפה זועבי את חברי האופוזיציה על המתיחות האחרונה בשטחים. "אף אחד מהאופוזיציה לא ראה לנכון להתייחס ולא לרגע קטן למה שקורה מסביב.. אף אחד לא מצא לנכון להזכיר שבשלושת השבועות האחרונות חיילי צה"ל פצעו ורצחו פלסטינים. צבא יורה למוות בקטוע רגליים.. זה לא שווה מילה אחת מתוך עשרות שעות של דיבורים. חיילים נכנסים לבתים של נערות, לוקחים אותן מהבית, רוצחים את בן דוד שלה", אמרה.




זועבי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
זועבי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



"לגנוב ולשדוד אדמות זה לא מסוכן.. 84 ילדים עצורים זה לא מסוכן, זה לא מקומם אתכם. אתם לא מבינים את הדמוקרטיה ואת זכויות האדם. אתם לא מתקוממים נגד חוקים שמצדדים ברוצחים של ילדים", הוסיפה. בשלב זה נכנס למליאה ח"כ אורן חזן ופתח במתקפה מול זועבי שנאמה על הפודיום. "אני לא יכול להקשיב שאני שומע את הפה ג'ורה של המחבלת הזאת", אמר ומנע ממנה להמשיך לדבר. לאחר חילופי דברים הוצא מהאולם.