יאיר נתניהו לבנו של הטייקון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר" 2"? הרשת סוערת היום (שני), ובעקבותיה גם המערכת הפוליטית, בעקבות ציוץ של העיתונאי נתי טוקר, שטען כי "חדשות 2 אמורים לשדר הערב הקלטות של יאיר נתניהו והבן של קובי מימון במסיבה, כנראה שיכורים ומשוחחים ביניהם על כסף ובחורות, וגם על האבות שלהם. בלשכת ראש הממשלה מפעילים לחצים אדירים למנוע הפרסום". בעקבות פניית מעריב, מלשכת ראש הממשלה ומחדשות 2 סירבו להתייחס לנושא. 



בתוכניתם הערב של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, ראיינו השניים את מפקד גל"צ לשעבר ירון דקל ואת ח"כ אורן חזן בנושא. דקל התייחס לפרשת הקלטת הלוהטת של ראש הממשלה נתניהו מ-1993 וטען כי "בשנת 93' פורסם על הקלטת הלוהטת אך לבסוף פורסם שלא הייתה בכלל, ואילו הקלטת שאמורה להתפרסם על ידי גיא פלג הערב בחדשות היא בוודאות קלטת לוהטת". 


יאיר נתניהו לבנו של הטייקון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר"

דקל הוסיף כי: "היום כל שיחה בין שני אנשים יכולה להיות מוקלטת ולהתפרסם, בטלפונים הסלולריים כל משתתף בשיחה יכול ליפול, תראה מה קרה לאיתן כבל בשיחה שלו עם פעילים פוליטיים". 

יאיר נתניהו.  צילום: אבשלום ששוני
יאיר נתניהו. צילום: אבשלום ששוני


ח"כ אורן חזן אמר בתוכנית כי: "יהיה לי קל יותר אחרי שנשמע את ההקלטות, אני באופי שלי לא נוהג להתעסק בשמועות שמייצרות נזק לככל הצדדים. יכול להיות שיש שם דברים שהם ברף הפלילי ויכול להיות שיש שם דברים שיובילו לתום שלטונו של בנימין נתניהו. בנאדם במעמד שלו צריך לקחת בחשבון שהוא יוקלט". 

חזן הוסיף כי דבר הקלטת הפכה לשיחת היום במליאה: "בכל הכנסת שיחת היום היא הקלטת הלוהטת של יאיר כולם מדברים רק על זה זה אמור להיות דבר חמור מאוד, שהשיחה של טראמפ באוטובוס שנחשפה תהיה חיוורת לעומת השיחה הזו". 

עיתונאי 'הארץ' בני ציפר, המקורב למשפחת נתניהו התייחס הערב לנושא בתוכנית 'אנשים' בקשת: "אין לי מושג אם יש הקלטה. אני אמנם מקורב אבל לא באינפוזיה. אם מישהו הקליט אותם במסיבה זה לא תקין. לא חושב שיש לחץ במשפחת נתניהו. אם היה לחץ אז הייתי יודע. שום דבר שקשור בעיסוק במשפחת נתניהו הוא לא לגיטימי, זה סוג של פורנוגרפיה". 
 
ציפר הוסיף: "גם אם יש משהו יתפרסם, תמיד הדברים האלה משחקים לטובת משפחת נתניהו. השמאל והתקשורת נענשים בגלל הדברים האלה, ומקבלים רק יותר שונאים"