השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, הגיבה הבוקר (חמישי) להקלטות ששודרו השבוע בהן נשמע בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מדבר על בילוייו במועדוני חשפנות ומדבר בצורה בוטה על נשים. "אני רוצה לומר לך שבהקשר הזה לא שמעת רבים ואני תמיד אומרת: 'טוב היה אם הדברים לא היו נאמרים'", אמרה השרה בראיון לגלי צה"ל. "אבל בל נשכח שהיה מדובר בציטוט של גברים צעירים שנמצאים בחברותא באופן עצמאי, שלא חושבים שהם מדברים כרגע לציבור. הדברים הם דברים חמורים, הוא חזר בו מדבריו, הוא הבין את הטעויות שלו".



השרה גמליאל הוסיפה: "אני חושבת שבזה אפשר לסכם את זה מן הצד האחד של המקרה הפרטי אבל מן הצד האחר זה רק מראה לנו איך תעשיית הזנות בישראל יש הרבה עבודה כדי למגר אותה ולא שהיא תהיה חשופה בפני כל-כך הרבה צעירים שלנו, שבסופו של יום אנחנו רואים מה התוצאות". שרים אחרים בליכוד נמנעו מלהגיב עד כה לדברים שאמר נתניהו בהקלטות ששודרו בתחילת השבוע ב"החדשות". 


כזכור, בהקלטות מ-2015 נשמעים יאיר נתניהו וחבריו, ביניהם בנו של טייקון הגז קובי מימון, מדברים על הבילוי שלהם, ובחלק מהזמן הם נשמעים שיכורים ומטיחים בנהג דברים שעובד מדינה לא צריך לשמוע, מקללים יצאניות ומדברים על רווחים של 20 מיליארד דולר שקיבל מימון האב ממתווה הגז.

גילה גמליאל. צילום: מרק ישראל סלם
גילה גמליאל. צילום: מרק ישראל סלם