בסוף השבוע נערכה שוב 'הליכודיאדה' המסורתית באילת. ח"כ אורן חזן, שהגיע לעיר הדרומית סיכם הבוקר (ראשון) ב-103FM את החוויה וטען: "אילת היא בסך הכל במרחק של שלוש שעות נסיעה מהמרכז. אמנם לא לקחתי חלק בפעילות בקלפי אך פגשתי שם הרבה חברים". חזן, שזכה במקום 16 על פי הדירוג ב'ליכודיאדה' הוסיף: "אמש התפרסם סקר נוסף מתוך 'פגוש את העיתונות' בו דורגתי במקום התשיעי. מדובר בסקרים בסך הכל ואני מודה לכולם על האמון, אנשים מתחברים לאמת". 


.

ספי עובדיה התייחס לדבריו וטען: "אנשים מתחברים אליך ואל מירי רגב דווקא בגלל הסקנדלים שביצעתם, בגלל החיקוי שלכם ב'ארץ נהדרת' ולא בהכרח בגלל החוקים שהעברתם". השיב לו חזן: "בשבועיים האחרונים אין כמעט אדם שלא ניגש אליי וביקש להצטרף ולעלות לאוטובוסים של משפחות המחבלים. מה שאתם רואים כסקנדל אני רואה כדרך התנהלות".

חזן אף הגיב לפרסומים כי הוא מעוניין להתמודד בבחירות הבאות לראשות הממשלה: "בכל מערכות הבחירות בשנה האחרונה נבחרו בעולם אנשים מתחת לגיל 40. כשאני רואה את הבחירה של האמריקאים בדונלד טראמפ, שהוא טיפוס צעיר ברוחו ולא פוליטיקאי, וכשאני רואה את העם הצרפתי בוחר במקרון הצעיר להנהגת צרפת אני לא פוסל את עצמי מהתמודדות ולא מפחד מתקרת הזכוכית. אני מכוון גבוה".

על הקלטות יאיר נתניהו והקולות שנשמעו ב'ליכודיאדה' בנושא סיפר ח"כ חזן: "הקולות חלוקים. ישנם רבים שתוקפים את האבטחה של יאיר נתניהו על ההדלפה לתקשורת וישנם כאלו שמבקרים את יאיר נתניהו ומתייחסים למעשים שביצע בעודו הבן של ראש הממשלה. אני פונה לראש הממשלה וקורא לו להתעורר, כשאבא שלי היה חבר כנסת אני הייתי בחור צעיר יותר מיאיר נתניהו, טיילתי בדרום אמריקה והייתי חשוף לפיתויים גדולים אך מתוך כבוד לאבא שלי לא הסתובבתי עם אנשים מפוקפקים, דאגתי שלא תודלף תמונה שלי יושב ליד מישהו שמחזיק ג'וינט. אני מכבד את ראש הממשלה אך אני רוצה להזכיר לכם שכשפורסם עליי תחקיר לא מחמיא, נתניהו נכנס לכנסת בדרכים צדדיות על מנת שלא להיתקל בי בטעות".