סערת אביגדור ליברמן ויהונתן גפן ממשיכה לעורר הדים מאז שעות הבוקר. לאחר דבריו של המשורר, שהשווה בין גיבורות ישראל חנה סנש ואנה פרנק, לבין הצעירה הפלסטינית, עהד תמימי, ותגובתו של השר, שהורה לגל"צ להפסיק להשמיע אותו, התראיין לאחר מכן ליברמן ל"כאן ב'", ואמר כי הוא עומד מאחוריה. 


 


"חיילי צה"ל אינם יכולים ואינם רשאים לענות לפוליטיקאים ואישי ציבור, אז תפקידי להגן עליהם. זה לא משנה מי הפרסונה שמשתלח בחיילי צה"ל. לא משנה אם זה הרב אליהו או יהונתן גפן. זה דבר פסול, בלתי צודק. אותו קצין שלא ענה למחבלת הצעירה הזאת, גילה שם איפוק - דווקא לתמוך בפרובוקציה זה דבר בלתי סביר בעליל". לאחר מכן התייחס להוראה שנתן ואמר: "תחנת גלי צה"ל היא קודם כל תחנה צבאית ואני לא חושב שגלי צה"ל צריכה להפוך לפלטפורמה של עוכרי ישראל. מי שכותב במונחים האלה, ומשווה בין גיבורות ישראל למחבלת, אני מנסה להיות עדין, אבל הביטוי הוא 'עוכר ישראל'.

ליברמן הוסיף: "עם כל הכבוד ליועמ"ש, הוא רק יועץ. אני שר הביטחון ואחראי על המערכת. אני לא נוהג להתערב, אבל כשמדובר על כבודם של החיילים בסדיר ובמילואים, אז אגיד מה שאני חושב. מה שהוא אמר זה לא משנה. אני לא חייב לקבל את עמדתו. יש חוק אחד, זה חוק השכל הישר, אי אפשר למדוד במשקפיים האלה. צריך לבדוק את זה בשכל הישר".
לאחר מכן כשנשאל האם זה פוגע בדמוקרטיה הוסיף: "לא מדובר כאן על הדמוקרטיה - כל מי שהשתלח בחיילי צה"ל, אעשה הכל שלא יהיה בתחנה צבאית. גם אסרתי על ראש מועצת גוש עציון, גם על הרב של צפת, או יהונתן גפן - חייב להיות קו אדום, אין קונצנזוס יותר רחב מחיילי צה"ל. יש פה ניסיון לכרסם בקונצנזוס הלאומי". על שיחותיו עם מפקד התחנה לא הסכים להרחיב ואמר: "אני לא מתכוון לדווח על השיחות שלי בטלפון עם מפקד התחנה. הבהרתי לו את עמדתי. גם אותם מפקדים או אותם אנשים שמשרתים בתחנת גלי צה"ל, ובניגוד לתחנה שאנחנו מדברים בה עכשיו. כאן יש מנהל, ושם יש מפקד, כאן עובדים ושם חיילים". 
ליברמן המשיך לתקוף בחריפות ואמר: "לאן נגיע? לאן נוביל את המדינה אם ניתן במה חופשית להשתלח בחיילים, לשקר במצח נחושה, לעשות פה עיוות להיסטוריה. כל מה שנכתב בשיר הזה מרתיח את הדם של כל בר דעת. גם ההשוואה לגיבורות ישראל, גם קצין ישראלי שעושה את עבודתו נאמנה ומונע פעולות טרור. כמה נרצחו על ידי תמימי ותומכיה. אני לא אתן את האפשרות לפגוע בקונצנזוס הישראלי הגדול ביותר". 
"תפקידי לשמור על הצבא, ועל הערכים שלנו - הגנה על המולדת. ההנחיה ברורה, ואנחנו לא מדברים פה על דעות או סתימת פיות. יש פה הסכמה מקיר לקיר של החשיבות של צה"ל". 
לאחר מכן התייחס לחוק המרכולים ולסגירת העסקים בשבת: "תמיד חיינו פה ב'חיה ותן לחיות', נילחם נגד הניסיון להפר את הסטטוס קוו. המתחם המסחרי הזה באשדוד קיים 20 שנה, יש שם חנות שפתוחה 15 שנה. לא יכול להיות שבאופן שרירותי, מרקם שקיים ככה, מישהו יסגור את הדלת. אגב, אני לא מאמין בהפרדה בין דת למדינה, וגם אנחנו ככה בתור מפלגה. אנחנו מפלגה ביטחונית. אנחנו מפלגת ימין ואנחנו רוצים לשמור על הסטטוס קוו".
 
על הח"כים הערביים: "הם מנצלים את כל היתרונות של הדמוקרטיה, על מנת להרוס אותנו מבפנים, הם החרימו את הלוויה של שמעון פרס. בעבר ח"כ מהם ישב בכלא על עבירות ביטחון בשנות ה-70. כל האנשים האלה, בכל מדינה אחרת, אין שום סיבה שהיו נותנים להם לשבת בבית הנבחרים. זה פשוט מצג שווא. הרשימה המשותפת החליטה שהיא לא חותמת הסכם עודפים כי היא מפלגה ציונית. אתם מבינים? ביקשנו מהיועמ"ש להסיר את החסינות של זחאלקה ולהעמיד אותו לדין, כבר חודש וחצי אנחנו לא מקבלים תשובה. אני מצטער שככה פועלת המערכת".
לסיכום, שיבח את סגן הנשיא פנס : "אני חושב שקיבלנו פה תגובה לחברות בסיסית, על תפיסת עולם ואינטרסים, בעזרה בהפחתת האיומים על ביטחונה של מדינת ישראלית, הוא אמר את זה בפומבי מעל דוכן הכנסת. קיבלנו את כל התשובות מהדמוקרטיה הכי טובה בעולם".