אחרי למעלה משנה של מחאה, סכסוך בין הצמד מני נפתלי ואלדד יניב. האם השניים מפרידים כוחות? ניסים משעל וספי עובדיה דיברו הבוקר (רביעי) בתוכניתם ב-103FM עם מני נפתלי וניסו לקבל תשובות. "נעשה סדר בדברים. למחאה הזו אין מארגנים, המחאה הזו היא של עם ישראל שיוצאת נגד השחיתות השלטונית", פתח נפתלי את דבריו.



"אף אחד לא יוצא מהבית בשבילי או בשביל אלדד יניב. אני באתי מעפולה והתחלתי את ההפגנות אך לא מעוניין בקרדיט על כך. לי יש אג'נדה משלי, זה כמובן פוליטי ולא מפלגתי. אלדד יניב מסר בתוכנית הזו (אופירה וברקוביץ') מסרים שונים". כשנשאל האם הוא נעלב כי הוא ציפה מאלדד יניב להחרים את אייל ברקוביץ' ענה: "אני לא רוצה לצלוח ראיונות ולא ללקק לאף אחד. אני אומר את הדברים האמיתיים. אני יצאתי להפגין נגד השחיתות השלטונית ולא אגיד שאין שחיתות שלטונית בשידור. אנחנו לא בנתק והזמנתי אותו לפתח תקווה אך הוא רואה את ההזדמנות ומעוניין להגיע לתל אביב. כל מי שיוצא להפגין, לא משנה איפה, זה מבורך בעיני".









"יצאתי למחאה הזו על מנת שהיא תצליח"





ניסים משעל פירש את דבריו: "לפי מה שאתה אומר, אלדד יניב לקח את המחאה לאינטרס הפוליטי שלו כי הוא רוצה להתמודד בבחירות הבאות ואתה נשארת מאחור". ספי עובדיה הוסיף לדבריו: "זה קצת מצחיק שהאגו בסופו של דבר משפיע. נעלבת". "זה לא הסיפור שלנו, אני והוא זה לא העניין", הדגיש מני נפתלי: "זה לא אגו, מדובר אנשים שיוצאים למחאה כדי לשנות את השיטה כאן. אם אנשים מקבלים מסרים שונים במקומות שונים השיטה לא תשתנה. אני רוצה לשנות את השיטה. אני נותן לאלדד יניב את הבמה אבל הבעיה היא שהמחאה הופכת להיות עניין מפלגתי. אני יצאתי למחאה הזו נקי על מנת שהיא תצליח, אי אפשר להביא פוליטיקאים שינאמו ולא להביא זמרים כי זו אינה הופעה- זו מחאה".



ספי עובדיה הוסיף: "הייתם אחים, ישבתם לילה במעצר יחד. מה יאמרו עליך? שאתה לא מסתדר באף מקום? לא הסתדרת במעון ראש הממשלה והסתכסכת עם הזוג נתניהו והיום אתה בברוגז עם האח שלך אלדד יניב". ענה לו מני נפתלי: "אני מסתדר עם כולם ומגיע למחאה על מנת לשנות את השיטה. מי שרוצה לרוץ לפוליטיקה מוזמן, לא על חשבון המחאה".



"זה מזכיר לי את מחאת האוהלים", ציין ניסים משעל: "היא התחילה בקול ובגבורה עד שהפעילים החלו להסתכסך". "אין ביננו מריבה", הבהיר מני נפתלי: "דיברתי עם אלדד יניב אתמול ואמרתי לו שיש לאחד כוחות כי תיק 1,000 ו-2,000 התאחדו. הוא ממשיך לטעון שצריך להפגין בתל אביב. מבחינתי כל אדם שיוצא עם שלט מביתו, לא משנה היכן, זה מבורך".


 


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן