שר התקשורת איוב קרא התייחס הערב (רביעי) לסרטון בו נראית שרת התרבות והספורט מירי רגב ביציע של אוהדי בית"ר ירושלים, כשמאחוריה קריאות אוהדי הקבוצה לעבר קבוצת בני סכנין: "שיישרף לכם הכפר" ו-"מוחמד מת". "זה חלק ממשהו גדול שקורה בכדורגל", אמר השר קרא בתכנית "זוג או פרט" בערוץ הכנסת. "בבית"ר זה עודף מרץ. אני מכיר את האוהדים של בית"ר, דקה אחרי המשחק כולם נרגעים וחוזרים הביתה". במהלך הראיון שאל קרא: "פעם ראית ששרפו משהו? עשו משהו? אני מדבר על כפרים". 





כזכור, השרה רגב טענה כי לא שמעה את קריאות האוהדים על אף שבסרטון אותו העלתה לחשבון הפייסבוק שלה נשמעים בבירור האוהדים שרים שירים גזעניים. "זה חלק מהמשחק כל האמירות הללו שעדיף שלא היו נאמרות. במיוחד בבית"ר בירושלים, שזו הקבוצה הכי דינמית, הכי ממריצה את האוהדים להיות מזוהים איתה. הפוטנציאל של השחקנים מביא לה אליפויות בגלל התמריץ הזה. יש לזה השפעה", אמר השר קרא.



לבסוף, כאשר נשאל האם מגנה את השירים שנשמעו בקטע אמר" "אני לא מגנה שום דבר מכיוון שאני לא רואה בזה בעייתיות. זה אמירות ותו לו, הן נגמרות באותו משחק וכולם הולכים חברים הביתה, כולל סכנין עם בית"ר ירושלים". קרא גם חשף כי בעבר הוצע לו להיות שחקן בקבוצה בתפקיד מגן שמאלי אך הוא ויתר.