הסערה סביב ההשוואה שביצע יהונתן גפן בין עהד תמימי ולבין חנה סנש, אנה פרנק וז'אן דארק לא חלפה על פניו של עו"ד יורם שפטל, שהקדיש לכך את דקות הפתיחה של תוכניתו ב-103FM וחיבר בינו לבין המחאה נגד גירוש המסתננים.



"השבוע שוב חזינו ברפש השמאלני הכי נמוך, הכי שפל, הכי שקרי, הכי מתועב, הכי נאלח שקיים בעולם היהודי מזה דורות. והכוונה היא לשניים: מסע התעמולה השקרי מהמילה הראשונה עד האחרונה, שממומן על ידי הכנופיה הפוליטית הכי אנטישמית בעולם היהודי, ותמיד היו כאלה, וכמה מהשפלים והבזויים באנטישמים היו יהודים. בראש ובראשונה מייסד השמאל הקיצוני, המשומד שעליו ועל שכמותו, חוברה תפילת המינים. אותו מסע מנוול ושקרי, שממומן על הקרן החדשה לישראל. מטרתה להפוך את ישראל ולהשמיד אותה מלהיות מדינה יהודית".



"ולכן, על מנת לקדם את המטרה הזאת, צריך להכניס לארץ מה שיותר גויים, כי ככל שיהיו כאן יותר גויים, ככה גדלה הקרן. היא מממנת מסע שיקרי של הגירוש של העבריינים, כל האספסוף האריתראי-סודני, שנכנסו למדינה, הם כולם עבריינים בעבירת פשע, בעצם הכניסה הבלתי חוקית שלהם לישראל. הם עבריינים שנמצאים ללא רשות, ולכן חובה על כל מדינה לשלוט וצריכה להעיף אותם מהארץ מראשון ועד אחרון, וכמה מזל שיש את הגדר הקדושה. להשוות את זה לגירושם של היהודים למשרפות, זהו שקר שבמהותו הוא ה-DNA של השמאל הקיצוני המנוול והטמא". 

"הם עשו זאת תוך כדי גיוס יודו-קוויזלינג, טייס לשעבר בחיל האוויר, שקרא להפסיק את הסיכולים הממוקדים, הנשק הכי יעיל שהיה נגד הטרור, וקרא לטייסים חיל האוויר לסרב פקודה ולא לעשות את זה. למרבה החרפה, הוא לא עמד לדין. זאת שערורייה שלא תתואר. כל מי שקרא לסרב פקודה לסרב לגירוש, הועמד לדין. אכיפת חוק בררנית, על פי אמת חוק פוליטית. אבל בואו נחזור לשמאל המתועב והבוגדני שלנו. וכמובן, מי תומך בה פוליטית, כמובן שמרצ וכל חברי מפלגת העבודה, שעוד פעם מתקרבת, גם לפי הסקר-שקר, למספר חד ספרתי".



"כמעט כל חברי הכנסת תומכים במסע המופקר הזה. ולכן מתאמתת האמירה הזאת, שהכנופיה האנטי ציונית, העניין הזה מוכיח שחור על גבי לבן, מה שאני אומר כל הזמן שמרצ הם הזרוע המדינית של 27 ארגונים פוליטיים, שממומנים בתקציבם על ידי מעצמות זרות שעוינות את ישראל. שתיים מהם, שוברים שתיקה ובצלם, ממומנות ישירות על ידי האויב הערבי עצמו. הם מקבלים מיליוני שקלים מקרנות חלאתיות, שחותרות להשמדתה של ישראל. אלה המממנים של בצלם, שמנהלת את כל החשבונות שלה ברמאללה". 
"מיד כדי לחזק את הרושם, חזר לבמה אחד מההכי נמוכים ובהמתיים מאנשי השמאל הקיצוני, הלא הוא יהונתן גפן, ואני לא רוצה להתייחס להשוואה הזאת של חנה סנש הקדושה, לאותה חלאה ערבית טמאה ומזוהמת, שסטרה לחייל צה"ל בגלל שהרמטכ"ל ביים את התקרית הזאת בעקבות אלאור אזריה. הקצין לא עשה כלום. לא יאומן כי יסופר. המינימום שהנבלה היתה חוטפת מכל אדם אחר היא קת בפרצוף. אם אתם חושבים שזאת האמירה הראשונה של גפן, אתם טועים לגמרי". 
"כך הוא קרא בעבר לאינתיפאדה נגד החרדים, ושהוא מוכן לזרוק את האבן הראשונה. מדובר בעבירה פלילית מובהקת, אבל אין שום סיכוי שפרקליטות המדינה לדורותיה היתה מורה להעמיד אותו לדין על כך. ואם לא די בכך, הוא קרא גם לרצוח את נתניהו, שחור על גבי לבן. זה הפרצוף של השמאל הפנאטי. הוא כתב שאלה שהסיתו לרצח רבין נמצאים ברצח רבין. האם מישהו, דרג בינוני, קרא אי פעם לפגוע ברבין פיזית באיזו צורה? ארון הקבורה היה לפשע אוסלו, ולא לרבין. זה שקר מתועב. לבוא ולומר שהארון ההוא היה לרבין, זה שקר גס. לכך היתה הכוונה הברורה, וכך גם אמרו דוברי המפגינים. הצגתו של רבין במדי SS היתה יוזמה של ראש השב"כ הדגנרט דאז, א.כ, שיצר את גוף אייל, גוף שהשב"כ הקים, בידיעתו והסכמתו של רבין עצמו. זאת האמת".