ההקלטה של שרה נתניהו בה היא נשמעת צועקת על אחד מיועציה נמצאת היום (ראשון) במרכז סדר היום הציבורי, ומי שהתייחסו לנושא הם מקורבו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, רוני מאנה, וראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל, שבת זוגו לשעבר, מוניק בן מלך, היתה יעד לנזיפה של שרה נתניהו.

מאנה אמר כי "בסביבה שנתניהו נמצא קשה לו להיות ראש ממשלה. היא מתערבת בכל. בסביבה שביבי נמצא כיום הוא לא יכול לקבל החלטות. יש שם שלטון פחד. אני הייתי שם ותפקידי היה להרגיע אותה. יום אחד עליתי לשידור ושכחתי להגיד שהיא פסיכולוגית והיא תקפה גם אותי. היא מתערבת בכל וכולם שם רועדים מפחד. כולם יודעים את זה, שרים, חברי כנסת, יועצים, כולם. ישבתי ליד ראש הממשלה וראיתי ושמעתי את הקללות והצרחות בעצמי".
אריה אלדד: "הוויכוח הוא לא אם זה נכון או לא אלא האם מי שמפרסם את זה רוצה להוריד אותו".

רוני מאנה: "אני רק רוצה שלא ישקרו וירמו את העם. התגובות של משפחת ראש הממשלה הם שקריות. לאותו כתב יש הקלטות נוספות. אמרתי את זה במשך שנים, האישה הזאת סכנה למדינת ישראל". 
בן כספית: "אז יאללה, שיוציא אותם".
רוני מאנה: "הגיע הזמן. אני אמרתי לא פעם שהאישה הזו היא סכנה ולא האמינו לי".

 
"אי אפשר ללכת עם חמאה על הראש ביום שמש ולצפות שזה לא ייזל", אמר אלי מויאל. "זאת האישה שישנה עם ראש הממשלה ואותנו זה צריך להדאיג מאד. מחר היא תקבל את החלטות במלחמה. חשוב שהציבור ידע מי מייצגת אותו. זו הדמוקרטיה. הבית השלישי שלנו בסכנה, אם ראש הממשלה ישן בסביבה הזו אני לא שקט". 
אריה אלדד: "מה המסקנה שלך מהקלטת?" 
אלי מויאל: "הקמת הבית השלישי בסכנה בגלל הדברים האלו. אני רוצה לדעת שראש הממשלה יקבל את ההחלטות בראש שקט. אני רוצה לדעת שראש הממשלה ישן טוב, כי הוא צריך לקבל את ההחלטות. יש בעיה במדינה הזו. שהציבור יחליט מה לעשות".
"גורלי תלוי בהם", הוסיף ראש עיריית שדרות לשעבר. "אני לא רוצה שגורלי יופקר. אם נתניהו יקום עצבני הוא יוכל לקבל החלטות לא טובות".
בן כספית: "ספר לנו קצת על השטיפה שקיבלתם מהגברת נתניהו".
אלי מויאל: "בעבר הבעתי את דעתי בעיתון על כיצד מתנהל מבצע צוק איתן. אמרתי את דעתי מבלי מילים גסות ועד היום אני לא מבין מה עשיתי שקיבלתי ממנה כזו שטיפה כמו זו ששמעתם היום בוואלה. לי היא עוד אמרה 'מי זה המרוקאי הזה?' כנראה שדמוקרטיה לא מוצאת חן בעיניה אם היא אומרת שאני לא יכול לומר את דעתי בפומבי. זו לא הדמוקרטיה שאני רוצה לחיות בה".

 
עריכה: איתמר זיגלמן