ח"כ לשעבר יגאל גואטה, לשעבר מש"ס, נחשב לחבר כנסת אהוד ואהוב מאוד גם שכיהן כחבר כנסת, ומאז שפרש משמש כפרשן פוליטי וכדמות שלא מהססת לבקר בצורה קשה גם את הציבור ממנו הגיע, הציבור הדתי והמזרחי. אתמול צייץ גואטה ציוץ יוצא דופן, בו טען כי  רק המזרחים מגינים על ראש הממשלה בנימין נתניהו לנוכח שורת החקירות שלו וההתנהלות האישית שלו ושל שסביבתו. גואטה התייחס ישירות לפרשת ההקלטה שנחשפה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, וטען כי "היא לא חולה, רק מי שסביב נהיה חולה ומסכן". 



"אחי ואחיותי המזרחים! תפסיקו ללכת שבי אחרי דמעות התנין של ביבי. מדוע רק המזרחים יוצאים להגן עליו?", כתב גואטה. "איפה כל שדרת השרים האשכנזים שטייניץ, אלקין, חיים וישראל כץ, לוין, וארדן? למה תמיד רגב, בוקר, אמסלם, ביטן, מיקי זוהר ואוחנה? היא לא חולה ולא מסכנה. רק מי שסביבה נהיה חולה ומסכן!". 
הקלטת שרה נתניהו. צילום: באדיבות וואלה


גואטה התייחס להקלטה יוצאת הדופן של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שנחשפה ביום ראשון בוואלה, ובה נשמעת האחרונה כשהיא רותחת מזעם על יועץ של משפחתה, בעקבות פרסום ידיעה שעסקה במתן חסות שהעניקה לאירוע צדקה בהיותה אשת רה"מ, בה לא צוין שהיא פסיכולוגית במקצועה. במהלך השיחה בין השניים נתניהו נוזפת ביועץ בקול רם, תוך שהיא מבהירה לו כי היא "אישה משכילה, פסיכולוגית, BA, MA, זהו!". 

נתניהו, כפי שעולה מן ההקלטה חסרת התקדים, בה נכתב גם כי "תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית", כעסה על האופן שבו הוצגה ולא הסתירה זאת מאותו יועץ, שבו הטיחה: "צריך לעזור לפליטי דרפור.. אני עושה את זה! כאשת המקצוע, כאישה מ-ש-כ-י-ל-ה, פסי-כו-לו-גית, BA, MA, זהו!".