בעקבות התלונות הרבות נגד התנהלותו של ח"כ אורן חזן, החליטה ועדת האתיקה של הכנסת לדון מחר בעניינו וככל הנראה להרחיקו מהמליאה למשך שישה חודשים. בשיחה עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ניסה הח"כ להסביר מדוע הוחלט להרחיק דווקא אותו: "מטריד אותי כיצד שופט שעוד לא כתב את גזר הדין פנה לעיתונאים ותדרך אותם לגבי. ככה גם עובדת ועדת האתיקה, שהדליפה ניסיונות להעניש אותי בהוראת היושב ראש יולי אדלשטיין, כל זה כי אני בוחר לומר לחברי הכנסת הערבים את האמת בפנים. 

"גם אם ירחיקו אותי מהמליאה אני לא באמת אצא לחופש. יש מספר תלונות כנגדי, אך הם על הריבים שלי נגד חברי הכנסת הערבים. אני פעיל רבות בכנסת ואני אקבל את העונש בגאווה. אמשיך להשתתף בהצבעות ואשמור על המשמעת הקואליציונית. אם יהיו חוקים שלא ימצאו חן בעיני אני אמחה נגדם כפי שעשיתי עד היום".
עוד הוסיף: "הדיון בענייני צץ בדיוק לאחר שהפצרתי מיולי אדלשטיין להתנצל על השיחות המבישות שפורסמו ברשת ב' בהם הוא טען שראש הממשלה לא כשיר לתפקידו. ועדת האתיקה כוללת את בובות מריונטה ויולי אדלשטיין שולט בהם.  אתם באמת חושבים שיכולה להיות הגינות בוועדה שפרסמה מה היא הולכת לעשות עוד לפני שהיא התקיימה בכלל? ברחבי הכנסת אני שולט בעניינים, אני כאן כדי לשמור על הגאווה הלאומית ויולי אדלשטיין יכול להמשיך לחלום להיות נשיא וראש ממשלה, אני לא אתן לו לקחת לנו את המדינה".

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן