נתניהו נגד קיציס: ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף לא אחת את התקשורת, והפך את המאבק בעיתונים, אתרי האינטרנט וערוצי החדשות השונים למשהו כמעט יום-יומי. אבל היום (חמישי), בצעד די נדיר, תוקף ראש הממשלה את תוכנית הסאטירה הכי אהובה וותיקה בישראל, "ארץ נהדרת", שלמרות שהיא מרבה לתקוף אותו, הוא דווקא התארח בה בעבר, בקטע שזכה לשבחים.  



נתניהו שיתף בחשבון הפייסבוק שלו סרטון של ניצולת שואה בשם מרים אינדיג, בת 90, בו היא מתייחסת בכאב לקטע ששודר בתוכנית האחרונה של ארץ נהדרת על יום השואה. "שמעתי בכאב את צערה של מרים אינדיג, ניצולת שואה כבת 90, על כך שהתוכנית ״ארץ נהדרת״ פגעה בניצולי השואה ובחנה סנש, איתה ישבה בכלא לפני שהוצאה להורג. כנראה שאין גבול לציניות ואין גבול לאובדן הערכים", כתב נתניהו. 





בסרטון ששיתף נתניהו נראית אינדיג בת ה-90 זועמת על תוכנית הסאטירה בטענה שצחקה על השואה. בקטע שהעלה נכדה, דביר אינגיד לפייסבוק, נראית סבתו כשהיא ממררת בבכי בשיחת טלפון עם שר התקשורת איוב קרא. "שמעתי בטלוויזיה שעושים צחוק מניצולי שואה ועושים צחוק מחנה סנש. הייתי איתה באותו בית סוהר ואני יודעת כמה אנחנו סבלנו, והיום פה, עושים צחוק מזה", אמרה אינגיד לקרא. 

 "אומנם עברתי את גיל 90 אבל אני עוד חיה. חייתי מתחת לאדמה חודשים, והייתי בבית סוהר ורצו להרוג אותנו. אי אפשר לספר בתוך דקה מה שעברתי. אז עכשיו אני יושבת מול הטלוויזיה ואני רואה שעושים צחוק וזה לא קרה? אבל זה קרה. וזה קרה עוד יותר. אבל איך יכולים לעשות דבר כזה, צחוק?".