בועז קניג, עורך דינו של המאבטח שנטען כי הקליט את יאיר נתניהו ובנו של טייקון הגז קובי מימון בעת צאתם מבילוי במועדון חשפנות בתל אביב, חשף הבוקר (שני) בתכנית של "אורלי וגיא" בערוץ 10 כי מרשו ירד למחתרת, וכי הוא לא נמצא עמו בקשר.



"אני חייב להדגיש שאני כבר כמה שבועות לא נמצא בקשר רציף עם אותו אדם", אמר קניג, שהפתיע את המנחים. לדבריו, "הוא, לידיעתי, ירד למחתרת. זה אומר שאין לי קשר איתו".



הוא הסביר כי הלקוח שלו "בזמנו, קיבל איומים קשים מאוד על חייו מכל מיני גורמים כאלה ואחרים, בפייסבוק וברשתות החברתיות וראה אנשים ליד הבית שלו. הוא מפחד. ככל הידוע לי הוא גם לא עובד". 



בתוך כך, כאשר נשאל אם המאבטח מתחרט על ההקלטה, אמר קניג: "אני לא חושב, הידיעה הייתה בזמנו חשובה מבחינה תקשורתי, חוקים כמו חוק הקלטות הם אוויליים לדעתי".



כזכור, בתחילת ינואר, לאחר פרסום ההקלטות פרסם יואב אליאסי, "הצל", בפייסבוק את תמונתו של מי שהוא טען כי היה הנהג של נתניהו והאחראי על פרסום ההקלטות בהן נשמע בנו של ראש הממשלה, לאחר הבילוי במועדון החשפנות. האיש שמופיע בתמונה התראיין ב"צנרת", תוכניתו של גיא לרר ברשת 13, ואמר כי הוא מתכוון לתבוע את אליאסי, כיוון שלטענתו אינו האיש המדובר ואין לו קשר להקלט



בהקלטות המדוברות בנו של רה"מ נשמע כשהוא משוחח עם בנו של קובי מימון ועם המאבטח שלו והנהג של רכב השרד, כשהם במועדון חשפנות בתל אביב. בנוסף נשמע גם כאמור בנו של טייקון הגז קובי מימון וכן היחצ"ן של איש העסקים ג'יימס פאקר, רומן אברמוב.



לפי ההקלטות שהוקלטו בשנת 2015, ימי הוויכוח היצרי על מתווה הגז, ישנו קשר העמוק ומשמעותי בין יאיר נתניהו לבין ניר מימון, בנו של טייקון הגז. קשר שלא היה ידוע לציבור עד כה. בהקלטות נשמעים יאיר נתניהו וחבריו מדברים על הבילוי שלהם, בחלק מהזמן הם נשמעים שיכורים ומטיחים בנהג דברים שעובד מדינה לא צריך לשמוע, מקללים יצאניות ומדברים על 20 מיליארד דולרים.