לאחר שחשפה כי גם עליה שרה נתניהו התפרצה, סיפרה הבוקר (שני) ג'ודי ניר מוזס שלום, בתכניתם של דרור רפאל, ספי עובדיה ונסים משעל ב-103FM, כי "היא צעקה עליי בטלפון, אך סלחתי לה". 



"זה היה חד פעמי, לפני המון שנים", שחזרה מוזס שלום. "זה היה ממש מזמן וסלחתי על זה. אין לי מושג למה היא אמרה לי את מה שאמרה, זה היה קצת מוזר והזוי, אבל קטונתי, בגלל שזה היה כנראה ברמה גבוהה מדי מבחינה מחשבתית, ולא הבנתי".



אשתו של השר לשעבר סילבן שלום הסבירה גם כי "היא צעקה עליי בטלפון. אני לא רוצה להלבין (פנים). אני לא חלשה ויודעת לדאוג לעצמי וזה היה חד פעמי, עליי לא צועקים". 





בתוך כך, היא רמזה כי יש לה ביקורת על התייחסותה, לכאורה, של אשת רה"מ לעובדיה: "זה לא היה בדציבלים המוכרים מהקלטת". לדבריה, "לא הייתה סיבה לכך. אני לא עובדת אצלה, אצלי הבעיה היא כשצועקים על אנשים שעובדים אצלך. את זה אני לא מקבלת. גם אם אתה כועס תדבר בנימוס, אבל אסור לדבר ככה לאנשים שעובדים תחתיך". 


אשת התקשורת התייחסה לדברים שוב לאחר שאתמול אמרה על הקלטת נתניהו: "ברור שזה בסדר שפרסמו, איזו שאלה, ויפרסמו דברים כאלו על כל איש ציבור, זו החובה שלנו כעיתונאים, וזה גם מה שמוכר".