ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שישי) את ניצב רוני ריטמן מפקד יחידת להב 433, בפוסט שהעלה בחשבון הפייסבוק שלו. הוא כתב: "כשחוקרי המשטרה מאמינים בטענות כל כך הזויות ושקריות שראש הממשלה פעל נגדם באופן אישי ושלח חוקרים נגדם, איך הם יכולים לחקור אותו ולהגיש המלצות נגדו באופן אובייקטיבי? אנו נדהמים לגלות שזה בדיוק מה שקרה בחקירות ראש הממשלה".
"ראשית נחשפנו למכתב מטעמו של ראש היחידה החוקרת ריטמן ליועמ״ש וינשטיין, שבו רמזו עורכי דינו של ריטמן שראש הממשלה שלח את הקצינה שהתלוננה נגדו על הטרדה מינית. באותו רגע ריטמן היה צריך להשעות את עצמו מחקירות ראש הממשלה. כעת אנו מגלים שהחוקרים עצמם האמינו גם בתיאוריית קונספירציה נוספת ולא פחות הזויה - שראש הממשלה הפעיל נגדם חוקרים פרטיים. תחליטו אתם: מה זה אומר על טוהר החקירה ומה זה אומר על טיב ההמלצות".

כזכור, מאז הראיון שהעניק המפכ"ל רוני אלשיך לתוכנית "עובדה", ושודר ברביעי האחרון, ראש הממשלה ומקורביו תוקפים את המשטרה. בין היתר, הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו, מספר שעות לאחר שידור הראיון: "מזעזע לגלות שהמפכ״ל חוזר על הרמיזה ההזויה והשקרית כאילו רה״מ נתניהו שלח חוקרים פרטיים נגד קציני משטרה החוקרים אותו. מזעזע לגלות שהוא גם חזר בפני עיתונאים על הרמיזה ההזויה והשקרית לא פחות של ריטמן, כאילו ראש הממשלה היה מעורב בתלונת קצינת המשטרה נגד ריטמן בגין הטרדה מינית", כתב ראש הממשלה בחשבון הפייסבוק שלו.

נתניהו קרא לחקור את הטענות שהשמיע המפכ"ל בראיון לאילנה דיין ואמר כי יש להסיק את המסקנות לגבי אופן ניהול החקירה נגדו. "איך ייתכן שריטמן עומד בראש היחידה שחוקרת את ראש הממשלה ומשתתף אישית בגיבוש ההמלצות נגדו? כל אדם הגון ישאל את עצמו איך אנשים שאומרים דברים הזויים כאלה על ראש הממשלה יכולים לחקור אותו באובייקטיביות ולהמליץ בעניינו ללא משוא פנים? צל גדול הוטל הערב על חקירות המשטרה והמלצותיה בעניינו של ראש הממשלה נתניהו. הרמיזות של המפכ״ל הן כל כך חמורות, שנדרשת מיד חקירה אובייקטיבית ומהירה על הטענה שרה״מ שלח חוקרים - ולאחר שיתברר שאין קשר כזה, יש להסיק את המסקנות המתחייבות לגבי אופן ניהול החקירה וגיבוש ההמלצות נגד ראש הממשלה", כתב.