הפרקליטות קבעה אמש כי אין ראיות שקושרות את א"ק לרצח תאיר ראדה. אולגה זדורוב, רעייתו של רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה, בטוחה כי התרחש מחדל ואמרה הבוקר (שני) לניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM: "הפרקליטות לא בדקה את הנושא מחדש אלא התבססה על נתונים שאספה בשנת 2012 כשזומנה א"ק לחקירה. הם לא בדקו שום דבר".




"אינני יכולה לומר שא"ק היא הרוצחת בזמן שבעלי מואשם באותו הרצח בדיוק", אמרה זדורוב. "בעלי נמצא כיום במאסר למרות שאין שום ראיות כנגדו ובכל זאת קבעו שהוא אשם. סיפורו של בעלי וסיפורה של א"ק זהה, על שניהם לא נמצאה שום ראיה, מדוע היא חופשיה והוא אסיר? כשעצרו את בעלי התמקדו אך ורק על דגימות D.N.A זכרי ולא ניסו כלל לחפש דגימות של נקבה".

כשנשאלה האם חולפת בראשה המחשבה שבעלה הוא באמת הרוצח השיבה: "כשאני מנסה לבדוק את הדברים בעצמי אני לא מצליחה להבין איך אפשר להאשים אותו בלי ממצא שקושר אותו לאירוע. השופטים הם בני אדם וגם הם עושים טעויות, הם התבססו על ראיות בדויות ולא בדקו את הדברים לעומק, ראיתי בסיכומים לא מעט טעויות של השופטים ואף הוכחתי אותם. אנחנו דורשים משפט חוזר אך לא מתמקדים בא"ק כלל".
על אילנה ראדה, שגם כן אינה שלמה עם החלטת הפרקליטות, סיפרה: "אין לי קשר עם אמא של תאיר אלא אני ממשיכה לדרוש חקירה נוספת ובטוחה במאה אחוזים שבעלי חף מפשע ושהרוצח עדיין מסתובב חופשי".
עריכה: איתמר זיגלמן