שרת המשפטים, איילת שקד, הציבה אולטימטום בוועדה למינוי שופטים וקראה למנות לבית המשפט העליון את המועמד שהיא מקדמת, פרופסור אלכס שטיין, או שתעצור את פעילות הוועדה לחלוטין. ח"כ נורית קורן (הליכוד) מתחה ביקורת היום (שני) על האולטימטום בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM. "כל צד עושה רעשי רקע ומאיים על הצד השני. השרה רוצה שהשופט שלה ייבחר ולכן פועלת בדרך הזו על מנת לקדם אותו", אמרה ח"כ קורן. "אני לא שמעתי את הטקסט הזה יוצא ממנה אך אני יודעת שמופעלים לחצים על שני הצדדים. השרה היא יו"ר הועדה ולכן יש ביכולתה לפזר אותה, לעת עתה השרה עושה רעש כי היא רוצה לקדם את המועמד שלה". 
 
חברת הכנסת אמרה שגם לה יש מועמדים לבית המשפט העליון וקראה לבחור באישה לאחד משני התקנים שנותרו. "עוד לא פגשתי את פרופסור שטיין, שהשרה ממליצה עליו", אמרה קורן. "אני עתידה להיפגש עמו בקרוב ואשמיע את דעתי עליו בוועדה עצמה. גם לי יש מועמדים משלי אך לא אשתף את התקשורת בהם ואשמור על ממלכתיות. אני חושבת שעלינו לבחור בשני התקנים שנותרו גם באישה ואני פועלת למען מטרה זו. ישנן חמש מועמדות טובות וראויות ואני מקווה שנצליח להכניסן. במערכת בתי המשפט יש אמנם רוב של 60% של נשים אך אין זה כך בבית המשפט העליון. כשיש רק ארבע נשים כולל הנשיאה מתוך 15 שופטים זה לא מספיק. לדעתי נשים רבות לא מעזות להציג מועמדות לעליון ויש לקרוא לנשים להתבלט יותר כדי להגיע לתפקיד".


לסיום התייחסה ח"כ קורן לראיון של מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך לתוכנית 'עובדה'."צפיתי בראיון ולהערכתי הוא בוצע בתזמון גרוע ביותר. דבריו לא היו צריכים להיאמר וחבל לי שהוא עסק ביח"צנות", אמרה. "היה עליו להתמקד בחקירה ולא לצאת לתקשורת. אני נותנת למשטרה ולפרקליטות להמשיך ולחקור את התיקים עד שנדע מהן המסקנות הסופיות".
עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן