בהמשך להחלטת בג"ץ בעניין ההפגנות בפתח תקווה, לפיה על המשטרה לאפשר אחת לחודש קיום תהלוכה לעבר תחום בית היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, עד למרחק של 120 מטר מהבית, אישרה היום (רביעי) משטרת פ"ת למני נפתלי, מנהיג המחאה, לקיים את התהלוכה המדוברת במוצאי שבת הקרובה, זאת לאחר פניות רבות שלו למשטרה, אשר נדחו עד כה.



נפתלי קורא עתה למפגינים שהגיעו במהלך השבתות האחרונות למחאה להצטרף הפעם להפגנות שיתקיימו בעיר, ולהיות שותפים לתהלוכה על מנת להגדיל את כוחה של המחאה ולהעמידה מול ביתו של היועמ"ש, זאת בשבוע הועברו המלצות המשטרה בעניין תיקיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשות 1,000 ו-2,000 לבחינת היועמ"ש ופרקליט המדינה שי ניצן.


בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב הפעיל החברתי, ומי שעומד במרכז פרשת המעונות, כי "לראשונה המשטרה אישרה לנו תהלוכה לכיוון ביתו של מנדלבליט. מתכנסים במוצ"ש זו, 20:00, בכיכר גורן. בואו".



כזכור, לאחרונה נפתלי חשף כי נתגלע עימות בינו לבין עורך הדין אלדד יניב, מהפעילים הבולטים במחאה, לאחר שהראשון טען כי יניב משתמש בהפגנות כדי לגייס תמיכה להתמודדות עתידית במסגרת מפלגה. 



בתגובה לכך אמר יניב, בראיון ב-103FM כי הוא ונפתלי ישובו "לשתף פעולה יותר מהר ממה שאתם חושבים. זאת מחאה ארוכה ויש בה עליות וירידות. מה שחשוב זה ההתמדה".