סערה בעקבות ההשוואה: דבריו של ח"כ מיקי זוהר מהליכוד היום (שני), לפיהם "מה שעושים לביבי זה כמו רצח רבין בלי כדור", עוררו כצפוי תגובות חריפות במערכת הפוליטית, בעיקר מהשמאל מן הסתם. במפלגת העבודה תקפו בחריפות את הדברים: "אבדן ערכים מוחלט. לא נשכח ולא נסלח לכל אלה שעמדו על המרפסת, שלקחו חלק בתהלוכת ארון הקבורה והובילו את מסע ההסתה הפרוע ומשולח הרסן שתידלק את רוצח ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין ז"ל".



בעבודה הוסיפו: "מיקי זוהר מבייש את הליכוד, מבייש את הכנסת ומבייש את המדינה. אם עוד נשאר בתנועת הליכוד משהו מערכי הממלכתיות עליהם להתנער מדבריו ולגנותם מיד ובפה מלא".

ח"כ אורן חזן מהליכוד טען גם הוא בציוץ שהעלה בטוויטר כי שום דבר לא דומה לרצח רבין: "רצח רבין היה רצח פוליטי נורא שזיעזע את האומה וייזכר לדראון עולם.  שום דבר אינו דומה לו ועלינו לעשות הכל כדי לבדל אותו ולוודא שגם לא יהיה שום דבר שדומה לו!

"אובדן ערכים". מיקי זוהר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
"אובדן ערכים". מיקי זוהר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

‏יו״ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה יואל חסון צייץ בטוויטר: "אחרי שסיים לבעוט בהורים שכולים בדיון על מסקנות דוח צוק איתן, עבר ח"כ מיקי זוהר לשלב הבא: הפיכת רצח רבין לשכפ"ץ הגנה לאדוניו - ראש הממשלה נתניהו. מיקי זוהר לא לבד, הוא עוד פיון שעושה את מה שנתניהו אומר לו לעשות".  



ח"כ תמר זנדברג (מרצ) תקפה גם היא: "מדהים לראות כיצד לשם הגנה על ראש ממשלה מושחת מוכנים חברי הליכוד לזרוק לזבל את הרצח הפוליטי הנתעב של יגאל עמיר ואת רצח רבין. ספרי ההיסטוריה ישפטו את זוהר וחבריו בליכוד על כך שלמען ראש ממשלה מושחת הם היו מוכנים להשליך את המשטרה, שלטון החוק, האופוזיציה, העיתונות וגם את ההיסטוריה של מדינת ישראל".

כזכור השווה מוקדם יותר היום ח"כ זוהר, יו"ר ועדת הכנסת, בין רצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל, לבין היחס לראש הממשלה בנימין נתניהו. "בתקופת רבין הגיע רוצח מתועב שלא קיבל את ההחלטות הפוליטיות ועבודתו של ראש ממשלת ישראל דאז יצחק רבין ועשה פעולה מתועבת ורצח את ראש הממשלה כדי לעשות שינוי פוליטי. מה שעושים לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לא רחוק מזה", אמר זוהר למעריב אונליין.