פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ', התייחס הערב (שני) להתפתחויות האחרונות בתיק בזק, בו על פי החשד העניק ראש הממשלה בנימין נתניהו הטבות לחברו שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, תמורת סיקור חיובי לנתניהו ולרעייתו באתר "וואלה" שגם הוא בשליטתו של אלוביץ'. הפרשן התייחס להתפטרותו של הפרקליט ז'ק חן מצוות ההגנה של נתניהו, לאור העובדה שהוא מייצג גם את אלוביץ'.  

רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

"'ז'ק חן איש חכם מאוד, מעניינת הבחירה שהוא עשה", טען אברמוביץ'. "הרי הוא יכול היה לעשות הפוך ולהישאר עם נתניהו, שזה יותר יוקרתי, הוא עשה את הבחירה והוא יודע מדוע. אם היה נשאר עורך דינו של אלוביץ' אכן הייתה פגיעה במראית עין, לזות שפתיים. מעניינת עצם הבחירה לעזוב את נתניהו". 

שאול אלוביץ'. צילום: אבשלום ששוני
שאול אלוביץ'. צילום: אבשלום ששוני


אברמוביץ' טען כי ישנה מחלוקת בין החוקרים בתיק 4,000 באשר לשאלה האם מניעיו של נתניהו היו רק לשלוט באמצעי תקשורת או יותר מכך: "אין ויכוח שנתניהו העתיר על אלוביץ' הטבות בשווי מאות מיליונים לאורך השנים. ראש הממשלה קיבל בתקופה האמורה את אתר "וואלה" כמו את החינמון 'ישראל היום', שזה מבחינת נתניהו המון".

הוא סיכם: "אם אתה שואל את דעתי הפרטית, אצל נתניהו התקשורת היא חזות הכל וזה איום קיומי, לדעתי הפרטית די בכך שקיבל את אתר וואלה לרשותו, לרשות אשתו ולרשות בנו. זו תמורה נאה בהחלט".