בעקבות הביקורת של חברי האופוזיציה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, העיתונאי דניאל בן סימון ואיש מפלגת העבודה לשעבר התייחס היום (שלישי) ב-103FM לנושא: "נתניהו היה במינכן בסוף השבוע, אחד האנשים שישבו איתו סיפר לי שעיניו היו אדומות, הוא היה קצר רוח ולא קשוב לדבר שהתרחש סביבו, מעולם לא ראו אותו כך בעבר. כל זה היה בסוף השבוע, עוד לפני שהתפוצצה פרשת בזק. מדובר בהצטברות כה גדולה של תיקים כנגדו שהולכים לשלוח המון אנשים לבית הסוהר כשהכל מתנקז אליו. כל מעשי השחיתות עברו דרכו ועומדים כעת לגרום למפולת בצמרת המדינה".


"אני מהמר שבקרוב נדבר עליו כראש הממשלה לשעבר", הוסיף. "זה ברור לכולם שהכל הגיע אליו ושום אדם לא יוכל לעמוד במצב הזה. מדובר ביועצים הכי קרובים אליו, שהיו נכנסים ויוצאים מהלשכה שלו מבלי צורך להודיע על כך. אלו אנשים שהוא היה זמין עבורם מתי שרק רצו והיה נפגש עמם רבות לארוחות ערב ועם בני משפחותיהם, כולם יושבים במעצר כיום וזו תחושה לא פשוטה בכלל עבורו. נתניהו הוא בן אדם סך הכל ואינני יודע איך הוא יוכל להמשיך לתפקד במצב כזה. לערכתי בסופו של דבר הוא ירים ידיים".

נתניהו השבוע במינכן. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
נתניהו השבוע במינכן. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

על הריבים במחנה הציוני סיפר: "נשלפים סכינים כנגד אבי גבאי במפלגה. כולם כועסים עליו שהמפלגה עומדת כעת רק 15 מנדטים. ככל שהחרדה במפלגה גדולה יותר הסכין ארוכה יותר. המפלגה כיום מנוהלת במשמעת ברזל כשרק המפקד פותח את הפה. זאת מנגד להרגל המפלגה שבסיסה בנוי על שיח שמתחיל מלמטה. זו המפלגה היחידה שיש בה חופש ביטוי ללא גבול ולכם ניתן לשמוע את התסכול של חברי המפלגה שתוהים אם יש להמשיך במבנה קיים או לפרוש. רבים במפלגה מפנים את האצבע מאשימה לאבי גבאי שרק הגיע למפלגה. מדובר בביקורת חסרת אחריות כלפיו כשהאינטרס האישי עומד מעל לאינטרס הקולקטיבי".
כשנשאל האם המחנה הציוני יתפרק וציפי לבני תבטל את האיחוד עם מפלגת העבודה השיב: "לא בהכרח. אני דווקא מעריך שהיא תישאר עם גבאי ותתמוך בו. ישנה תחושה שהבחירות מתקרבות והמתח עולה ככל שעתידו של כל חבר כנסת עומד בסימן שאלה".
עריכה: איתמר זיגלמן