ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) להתפתחויות האחרונות בתיק 4000, ולטענה כי יד ימינו, יועץ התקשורת ניר חפץ, הציע לשופטת הילה גרסטל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה בתמורה לסגירת התיק נגד אשתו שרה, וקרא לכך "מסע רדיפה הזוי". "מה שקורה ביומיים האחרונים זה פשוט טירוף מערכות. שערורייה. מביאים שתי טענות הזויות, שקריות, במסגרת מסע הרדיפה נגדי ונגד משפחתי שמתנהל כבר שנים", אמר נתניהו.



רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו







ראש הממשלה המשיך ופירט כי "לגבי בזק: כל ההחלטות בבזק מתקבלות על ידי ועדות מקצועיות, על ידי גורמי המקצוע, בפיקוח משפטי צמוד. אין פה מערב פרוע. אין פה החלטות פרטיות. כל ההחלטות שקופות ומבוקרות. ולכן הטענה שפעלתי לטובת בזק על חשבון שיקולים ענייניים היא פשוט מופרכת מיסודה. ובאשר לטענה השנייה שהיא לא פחות הזוייה ולא פחות מרושעת, בעניין המינוי של היועמ״ש. אני מעולם לא פניתי לניר חפץ בעניין הזה, הוא מעולם לא הציע לי דבר בעניין הזה, ואתם יודעים מה? אני לא מאמין שהוא העלה את האפשרות הזאת עם מישהו".



"כשהאוויר יוצא מ-1000 ו-2000, מייצרים תיק חדש"



נתניהו טען כי התיק החדש הוא ניסיון נוסף להפילו, וזאת כי לטענתו תיקי 1000, ו-2000, בהם הגישה המשטרה המלצה לפרקליטות כי יש תשתית ראייתית להגשת כתב אישום, קרסו: "כבר אי אפשר להתעלם מהמסע המתוזמר. כשהאוויר יוצא מ-1000 ומ-2000, כשמתברר שב-3000 בכלל לא היה אוויר, אז מייצרים תיקים חדשים. מייצרים תיק חדש כל שעתיים. מביאים מקורבים, חוקרים אותם, כל מקורב נחקר, מיד מבול של הדלפות כוזבות".



"אנחנו יודעים מה המטרה: לייצר בכוח עננה ציבורית מעל ראשו של ראש הממשלה. פשוט לא יאומן. אז אזרחי ישראל, חשוב לי שאתם תדעו את האמת הזאת. אני רוצה שתדעו שאני סומך עליכם וסומך על מערכת המשפט ואתם גם יכולים לסמוך עליי. אני ממשיך ואמשיך להוביל את מדינת ישראל - באחריות, בשיקול דעת ובמסירות רבה", סיים נתניהו את דבריו.