ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (רביעי) ליממה הדרמטית שעברה עליו, בסיומה חתם איש סודו שלמה (מומו) פילבר על הסכם עד מדינה בפרשת בזק. נתניהו העלה לעמוד האינסטגרם שלו סקר שפורסם היום בעיתון "ישראל היום", בו זוכה הליכוד למספר מדהים של 34 מנדטים. נתניהו הוסיף את המשפט: "כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ״ - הליכוד מזנק ל-34 מנדטים!". 

רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

ח"כ אורן חזן מהליכוד קרא היום לראש הממשלה בנימין נתניהו לצאת לנבצרות: "שב עם אביחי מנדלבליט וקבל החלטות נכונות. הממשלה מתוך חברי הליכוד צריכה לבחור ממלא מקום". כזכור, אמש נחשף במעריב אונליין כי יועצו של נתניהו ואיש סודו, ניר חפץ, חשוד כי הציע לשופטת הילה גרסטל להתמנות ליועמ"ש תמורת סגירת תיק נגד שרה נתניהו. 


חזן הוסיף בראיון לרשת ב': "יש אחרים בליכוד שחושבים כמוני ולא מדברים. בעבר אמרתי לנתניהו שבליכוד מכינים ממשלה חלופית. אני חושב שזה המצב גם היום". 

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד דווקא הביע הבוקר בגל"צ תמיכה בראש הממשלה והתייחס לקריאה של חזן: "מה רלוונטי אורן חזן להחלטות של ראש ממשלת ישראל? יש לזכור שהוא גם היחיד בליכוד שתוקף את כל חברי הליכוד באופן שיטתי".
  •  
  • ח
    ח
  • לדברי זוהר, נתניהו לא צריך להתפטר גם אם היועמ"ש יחליט על הגשת כתב אישום על שוחד: "הדבר היחידי שישנה את המשוואה הזו, זה אם היועמ"ש יחליט על כתב אישום בעבירות חמורות וגם אז נתניהו לא צריך להתפטר. אם זה יקרה, ואני סבור שזה תלוש מהמציאות לעניות דעתי, רה"מ הוא זה שצריך להכריע כי הוא זה שיודע אם הוא חף מפשע. לדעתי, במקרה החמור יוגש כתב אישום על הפרת האמונים שזהו עבירה שאין עמה קלון". 
     
    זוהר התייחס לשתיקתם של אנשי הליכוד הבוקר :"לא מחלק ציונים לחברי. פשוט כואב באמת ודואב את העוול שעושים לרה"מ ולמשפחתו. זה חצה את כל הקווים האדומים. ולכן אני עומד לצידו ושהציבור ישפוט".