לאחר תקופה ארוכה בה הוא שומר על שתיקה, הן ציבורית והן במשטרה, קיבלנו היום (חמישי) קצת מידע על התנהלותו של חבר הכנסת דוד ביטן בתקופה האחרונה. כזכור, ביטן נמצא בעיצומה של פרשה קשה בה הוא נחשד כי קיבל שוחד ופעל שלא כשורה בזמן היותו חבר מועצת העיר ראשון לציון. מי שהתייחס היום למצבו, היה עורך דינו, אפרים דימרי, שסיפר כי הלקוח שלו נמצא בתקופה אופטימית, עוקב אחרי כל ההתפתחויות, וממש לא עצר את פעילותו הציבורית. הוא התראיין לתוכניתם של דקל-סגל בגלי צה"ל.



"שלומו של דוד ביטן בסדר גמור. כמו שאתם מתגעגעים אליו, גם עם ישראל מתגעגע אליו. האמינו לי, רק אחרי שהוא הוריד פרופיל בתקשורת, אנחנו מגלים שיש רמת געגועים רבה אליו מכל גווני הציבור, ממש ככה". 
דיברת איתו אחרי המלצות נתניהו?

"בוודאי, אנחנו לא מנותקים מהתקשורת. אנחנו קוראים עיתונים, רואים חדשות, ברור שכן. אנחנו מדברים. זה נכון שהוא התפטר מתפקידו כיושב ראש הקואליציה, אבל הוא עדיין חבר כנסת. עושה עבודה פרלמנטרית כל הזמן, וגם כשהוא לא מתפקד כיו"ר קואליציה, הוא עדיין פותר שם בעיות מאחורי הקלעים, הוא אמנם לא נושא נאומים, אבל הוא צובר השפעה".
בזמן האחרון הוא נראה כמו צל של עצמו
"לא, דווקא לא. הוא מתפקד ממש כרגיל, חי כרגיל כמו כולם, מגיע לעבודתו בבוקר, ממשיך לביתו, פוגש את אישתו, חבריו ואת ילדיו, הוא מתנהג ממש בסדר גמור. זה לא נורא כל כך. ביטן ממשיך לפעול ולפתור משברים בקואליציה, הוא פותר הרבה משברים בתוך הכנסת". על החקירה הוסיף לסיום: "החקירה מתארכת, לא יודע מה הסיבות של זה".