בעקבות חשיפת פרשת המסרונים בתיק בזק בחדשות עשר, תקף הבוקר (שני) יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד (דודי אמסלם), בגלי צה"ל את המשטרה ומערכת המשפט, כשאמר: "אני לא בטוח שזה מסתיים בשופטת רונית פוזננסקי-כץ". מלבד זאת, הוא טען כי "בקרוב המשטרה תוציא מכרז לגיוס עדי מדינה נגד נתניהו", והוסיף: "עד פרסום פרשת חפץ-גרסטל לא ידעתי שיש אתר בשם וואלה".

"מערכות המשפט הן מערכות שלא בדקו אותן", קבע יו"ר הקואליציה, שהוסיף: "תראו לאן הגענו. אני בכלל לא בטוח שזה מסתיים בשופטת הזו. קורה פה משהו בשנתיים האחרונות. המשטרה, באופן אובססיבי וכמעט חולני, רודפת את ראש הממשלה במטרה להפיל אותו. אם עצרו את חפץ על פרשת השופטת גרסטל - למה היא לא עצורה גם?".
לדבריו, "תבחן ותראה מתי פעם שופט שחרר מישהו ממעצר ולא קיבל את בקשת המשטרה. רוב האנשים הם חפים מפשע. המשטרה באה ואומרת את הדבר הנדוש, ולדעתי גם הלא נכון - שיש חשש לשיבוש הליכים. אז למה לעצור? שים לו אזיקון". לדבריו, "ברגע שעיתונאי מקבל סקופ כזה הוא יפרסם אותו גם אם מדובר באבא שלו. את קמיר וחפץ בודקים מבוקר עד לילה וסיקור באתר וואלה. עד שפורסמה הפרשה לא ידעתי שיש אתר כזה". 

השופטת פוזננסקי כץ. צילום: אבשלום ששוני
השופטת פוזננסקי כץ. צילום: אבשלום ששוני


"תראו איך כל השמאל תומך במשטרה" 

יו"ר הקואליציה התייחס לנושא זכויות העצירים בישראל, נושא שעלה לכותרות בעקבות תלונותיו של ניר חפץ שעצור בפרשה: "המדינה מודה שעוצרים אנשים בכמויות עצומות ומכניסים אותם לתוך מתקנים שלא הייתי שם בהם חתולים. "אני יושב ראש ועדת הפנים ועשיתי עשרה דיונים ושלושה סיורים בבתי כלא. נושא זכויות האדם נמצא בעורקיי. תראה איך כל השמאל תומך במשטרה, זה רק בישראל". 
"בעזרת השם אני מקווה שלא יהיה משפט לנתניהו, כי אין גם סיבה לערוך משפט. אנחנו מחפשים פשע, אנסים ורוצחים ותראה עם מה המשטרה מתעסקת מבוקר עד לילה - עם הקלטות של אשתו", הוסיף אמסלם, ששב ותקף את התנהלות המשטרה בפרשות נתניהו: "כל דבר שהוא פשע ראוי לחקירה, אבל על סיגרים לא חוקרים ראש ממשלה. את לפיד לא חקרו באזהרה. הכל פה הפוך, יש פה חקירה סלקטיבית בעלת מטרה אחת וכלום לא משנה - להפיל את ראש ממשלת ישראל". 

בנימין נתניהו. צילום: רויטרס
בנימין נתניהו. צילום: רויטרס
"מי זה עד מדינה? זה בן אדם בזוי ועבריין בעצמו. זה העבריין הראשי שמוסר מידע על חבריו כדי להציל את עורו. זה נשמע לך בן אדם סביר? מוסרי? אתה היית רוצה חבר עד מדינה?", תקף יו"ר הקואליציה "אפשר להשתמש בעד מדינה בעבירות קשות, של רצח, אונס ומשפחות פשע, אך לא על כל שטות מגייסים עד מדינה. עוד מעט הם יוציאו מכרז בעיתון שדרושים עדי מדינה נגד נתניהו".

כזכור, מהמסרונים שנחשפו אמש בחדשות עשר, עולה כי השופטת והחוקר תיאמו ביניהם את משך הזמן שבו יוחזקו החשודים במעצר עוד לפני תחילת הדיון בעניינם. המסרונים מתייחסים לאיריס ולאור אלוביץ', רעייתו ובנו של שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, לסטלה הנדלר, מנכ"לית החברה, ולעמיקם שורר, מהמנהלים הבכירים בחברה.
 
במסרונים כתב נציג הרשות לני"ע לשופטת: "סבבה, לפחות הבשורות הנחמדות שאור ועמיקם ישוחררו מחר בתנאים. תיראי מופתעת". השופטת השיבה: "אני מתחילה לעבוד על הבעה הולמת של הפתעה מוחלטת". 
 
החוקר כתב: "סטלה ואיריס - נבקש מחר ימים ספורים. יבקשו שלושה, את בהחלט, אבל בהחלט, יכולה לתת יומיים". השופטת: "אתה ממשיך לגלות לי הכל ואני אאלץ להיראות ממש ממש מופתעת. אז המתווה שחשבנו עליו אינו כה רחוק מהמציאות". החוקר: "זה עלה לי בדם, כמעט הרביצו לי או עצרו אותי בלהב".