ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד התייחס היום (חמישי) לפרשת 4000 ולהצטרפותו של עד מדינה שלישי, ניר חפץ, שיעיד נגד ראש הממשלה ורעייתו בראיון ל-103FM. "שמעתי את דבריו של נתניהו בארצות הברית ואני מזדהה עם דבריו. כששמענו על עד המדינה הראשון והשני הופתענו ודאגנו, כששמענו על העד מדינה השלישי כבר נרגענו. כשיש כל כך הרבה עדי מדינה זה אומר שהמשטרה יורה לכל הכיוונים כי אין לה מספיק ראיות".



"חתימת הסכם עד מדינה משמעו שהמשטרה סולחת לפושע כי הוא נותן לה מידע. מדובר בצעד חריג של גוף אכיפת החוק שמעוניין לעצור את הפושעים ולא להקל עליהם. ניכר להבין מכך שהמשטרה אינה רוצה לעצור את הפושעים אלא מחפשת את ראשו של ראש הממשלה", הוסיף עוד.
 
על משבר חוק הגיוס אמר ח"כ אוחנה כי "אינני יודע מה עובר בראשו של ראש הממשלה אך מדובר בסך הכל בעוד משבר בקואליציה, היו משברים רבים אחרים וגם הם נפתרו. אני מקווה שגם המשבר הזה ייפתר במהרה. סגן השר יעקב ליצמן נדרש לרדת מהעץ עקב הבקשה הכל כך לא הגונה שלו. בלענו בשביל המפלגה שלו המון צפרדעים וסוגיית הגיוס היא קו אדום מבחינתנו. להערכתי הסיכוי שנלך לבחירות הוא 40% בלבד, זהו סיכוי לא מבוטל אך אני מקווה שהוא לא ימומש".
עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן