שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון פתח הערב (שבת) במבצע גיוס מימון המונים מפתיע, זאת לצורך הקמת המפלגה החדשה בראשותו. בפוסט שפרסם הערב כתב יעלון: "אין לי חברים אוליגרכים, אין לי ערוץ משלי, אין לי עיתון משלי, יש לי אתכם. אני צריך אתכם עכשיו לצידי בהערכות להקמת המפלגה אותה אציג בקרוב - בדרך לראשות הממשלה".
 
"סמכתם עלי שנים ארוכות בחזית, תמיד בראש הכח, גם תחת אש, תסמכו עלי גם כעת כשהמדינה זקוקה למנהיגות אחרת, מנהיגות שתחזיר אותה למסילה.
אני אוביל רשימה של אנשים, נשים וגברים עתירי ניסיון וקבלות של עשייה בכל תחומי חיינו. תהא זו רשימה מכובדת ומכבדת שתוכלו להזדהות עמה ולתמוך בה. רשימה של אנשים ישרים, נקיי כפיים, אחראיים ומנוסים שמה שמייחד אותם לפני הכל זו המחויבות לטובת המדינה ואזרחיה", הוסיף.

"אני מבקש את תמיכתכם במבצע הגיוס, ראו בכך השקעה בעתידכם, בעתיד ילדיכם ונכדיכם. לא אוכל לעשות זאת לבד, רק יחד נעשה ונצליח, הגיע הזמן למנהיגות אחרת", חתם.

מאז שאולץ להתפטר ממשרד הביטחון לפני קרוב לשנתיים, הצהיר יעלון שוב ושוב כי בכוונתו לשוב ולהתמודד על ההנהגה הפוליטית של ישראל. יעלון עדכן בעבר כי בכוונתו להקים מפלגה חדשה אולם כעת נראה שהוא עושה צעד בכיוון, בניסיון כך נראה גם בין השאר, לבחון את מידת תמיכת הציבור בו.