השרה מירי רגב התייחסה הערב (ראשון) במהדורת "החדשות" למשבר הגיוס. "מה היה ב-48 שעות האחרונות. היה את החרדים ואת ליברמן ומי אשם? נתניהו", אמרה, "יש לנו שותף אחד בלבד. בנט שיורה בתוך הנגמ"ש ולא בפעם הראשונה. במקום להתנצל ולהצהיר שבאופן פרסונלי הוא רוצה להיות ראש הממשלה ושר הביטחון הוא היה צריך ללכת לאדמו"ר מגור ולפתור את הבעיה. הוא הלך ופטפט את עצמו לדעת. הוא עשה טעות גדולה והוא צריך להתנצל בפני נתניהו. ראש הממשלה אמר דבר מאוד פשוט - אני רוצה להגיע לבחירות במועדן בסוף 2019". 



רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


השרה איילת שקד אמרה בתגובה כי מדובר ב"דברי הבל. צריך לציין שלאורך התקופה האחרונה אני והשר בנט ניסינו לפתור את המשבר. אני חושבת שכרגע החרדים באמת עושים מאמץ להביא לפתרון טוב. ראש הממשלה צריך להתגייס לזה. כל הסיעות האחרות צריכות להתגייס לזה. אם כולם יתאמצו ויעשו את המקסימום ממשלת הימין הזאת לא תיפול. אני מקווה שהערב זה יסתייע. אין מחלוקת אמיתית בין הסיעות השונות. בסופו של דבר כולם חושבים אותו דבר". 

יו"ר מפלגת 'המחנה הציוני', אבי גבאי, אמר כי "זה משבר ערכי נורא. אנחנו רואים ראש ממשלה שיש המלצות נגדו לשוחד בשתי פרשיות ועוד שתי פרשיות נחקרות ומי שמבקש לא לפרק את הממשלה זה השותפות הקואליציוניות. אנחנו תומכים בבחירות. בחירות טובות לעם ישראל. אנחנו ננצח גם את הסקרים וגם את נתניהו. בבחירות הכל יכול לקרות אנחנו מאמינים שהסנטימנט בציבור ישתנה. אנשים באים לכנסים שלנו שאין בחירות. הדברים נבחנים ביום האחרון לא בסקרים. ברור לנו שאת הממשלה הזאת צריך להחליף. לא נהיה שותפים של כחלון ובנט לטרפד את הבחירות האלה".