לאור רשימת עדי המדינה ההולכת ומתארכת בתיקי נתניהו, הובאו הערב (ראשון) בחדשות עשר דבריו של עו"ד דוד שמרון, מקורבו של ראש הממשלה, המכחיש כי יהיה מוכן להיות עד מדינה. בשיחה למקורביו אמר: "לא עולה על דעתי להיות עד מדינה, לא עברתי שום עבירה, אני פעיל מקצועית ועובד רגיל. אני בוטח בעצמי ולא חושש גם אם בדרך יש ויהיו מהמורות. אנחנו אנשים חזקים. לגבי תיק בזק-וואלה טענת השוחד נגד נתניהו הזויה. כל פוליטיקאי רוצה שיסקרו אותו בצורה טובה והוגנת. אני מקבל תמיכה יפה מהמשרד, מהמשפחה שלי ומהלקוחות".

"אין ביני לבין נתניהו שיחות בארבע עיניים. אני מאוד מתוסכל מזה. הוא היה רגיל לנוכחות שלי - ונעלמתי. שנינו גזרנו זאת על עצמנו. מלכו ואני לא מדברים בנושאים אישיים כבר חצי שנה כדי שלא יגידו שאנחנו משבשים חקירה. הוא כמו אחי הגדול. אני מכיר אותו מילדות, זה מאוד עצוב שזה המצב. אנחנו לא נמצאים לבד אחד עם השני", סיפר.

"בדיעבד, עצם ההיכרות שלי עם מיקי גנור הייתה טעות קשה וגרמה לי עוגמת נפש גדולה. עד שהוא חתם על הסכם עד מדינה חשבתי שהוא איש ישר. בדיעבד זו גם הייתה טעות מצדי להתעסק בכל נושא כלי השיט ו"תיסנקרופ" אבל יש הבדל גדול בין טעות בדיעבד לעבירה", הוסיף.
 
מוקדם יותר היום דיבר פרקליט המדינה שי ניצן בכנס "מקור ראשון" והתייחס לנושא עדי המדינה ולביקורת של ראש הממשלה נתניהו כלפי המשטרה והפרקליטות: "לעולם לא נגייס עד מדינה ונאמר לו לשקר כדי להפליל אדם אחר, כל טענה אחרת היא מופרכת. אנחנו מחויבים אך ורק לאמת ולראיות".