ועדת הכנסת קבעה היום (שלישי) את סדרי הדיון למליאה להיום, שספק רב אם יתקיימו במלואם, לאור העובדה כי הממשלה נמצאת בעיצומו של המשבר הגדול ביותר בשלוש שנות כהונתה. לאחר שכל חברי הקואליציה טענו כי מדובר במהלך שיוביל לבחירות, ובעקבות חוסר ההסכמות של החרדים ושל ליברמן לסגת מעמדותיהם, נראה כי ישראל תלך לקלפי בתוך חמישה חודשים, הזמן המקסימלי לקיום בחירות).

למרות הכאוס הפוליטי, הוועדה קבעה את סדר היום, כשבתווך צפוי להתקיים גם דיון בקואליציה בערר שהגישה השרה סופה לנדבר, וצפוי להתקיים סביבות השעה 18:00. המליאה עצמה תחל בשעה 16:00, וכמו בכל יום שלישי, יתקיימו נאומים בני דקה של חברי הכנסת. לאחר מכן צפוי להתקיים דיון בנושא צו הסיגריות בישראל, הצבעה על שתי הצעות חוק בקריאה שנייה ושלישית בנושא ואז תעבור הכנסת ל"מנה העיקרית" של הערב.

לאחר שאמש טען נתניהו כי האופוזיציה לא רוצה בחירות, בעיקר לאור העובדה כי על פי הסקרים הנתונים הולכים עמו, החליטו היום באופוזיציה לקיים את ההצבעות שתוכננו על הצעות החוק לפיזור הכנסת של האופוזיציה בקריאה טרומית. לאחר מכן, סביבות השעה 20:00, לאחר הדיון בערר של לנדבר, שיראה את הכיוון של הקואליציה, תתקיים ההצבעה על חוק הגיוס, שאמור לעבור בקריאה טרומית. אם לא יחול שינוי דרמטי בעמדות הצדדים, החוק יעלה, ויזכה להתנגדות של השרה סופה לנדבר, שככל הנראה תפוטר בעקבות זאת.
לקראת מכן, סביבות השעה 21:00, יחלו דיונים בכנסת שצפויים לגעת בענייני התקציב, שאמורים להימשך לאורך כל שעות הלילה והיום למחרת. מדובר על 24 שעות קריטיות, שבסיומם או שהממשלה תשרוד עם חוק גיוס בקריאה טרומית ותקציב מדינה, או שהכנסת תפוזר וראש הממשלה יכריז על הליכה לבחירות.

בינתיים, ישנן שיחות המתקיימות כל הזמן בין ראשי הקואליציה בניסיון לפתור את המשבר. מצד אחד אמרו מקורות בקואליציה אומרים כי "נתניהו דוחה את הדיון כדי לדחות אותו שוב ואז בהודעה דרמטית להכריז על יציאה בבחירות מכיוון שלטענתם אין אפשרות אחרת". מנגד, גורמים אחרים בקואליציה דווקא מעריכים כי ראש הממשלה מבקש בניסיון של הרגע האחרון להגיע להסדר עם ליברמן כדי למנוע מצב שבו יאלץ לפטר הערב את השרה סופה לנדבר וללכת לבחירות. 
 
חיזוק משמעותי לכך היא התגייסותו של ח"כ דוד ביטן, לשעבר יו"ר הקואליציה, לניסיון לפתור את המשבר. הפתרונים לפי שעה אצל נתניהו ששומר את הקלפים קרוב לחזה. גם בסביבתו מקפידים לשמור על שתיקה.