ערב דרמטי כזה לא זכור הרבה זמן בכנסת: פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר התייחס הערב (שלישי) למשבר הקואליציוני שמאיים להביא לבחירות, וטען: "ממה שאני יודע השותפות הקואליציוניות, שכל הזמן אמרו שלא רצו הסדר, מנסות לכפות אותו על נתניהו כך שהוא לא יוכל להגיד שזה בגלל ליברמן, אלא שכולם יבינו שזה בגללו ובגלל הסקרים".



רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


"המידע שלי נשען על סיעות הקואליציה, הן אומרות שזה לא גמור. ליברמן קיבל רגליים קרות מהסקרים של אתמול ולכן הוא פתאום מוכן לחיות עם זה שהחוק הרע הזה, חוק הגיוס, יעבור בקריאה טרומית ואז לנתניהו לא יישארו סיבות לבחירות. אם ליברמן חי בשלום עם החוק, וליצמן חי בשלום אז לנתניהו לא יהיה מול מי לריב".




סנדל את נתניהו? ליצמן. צילום: אביר סולטן,פלאש 90
סנדל את נתניהו? ליצמן. צילום: אביר סולטן,פלאש 90


"עדיין מוזר לי שנתניהו סופר את השותפות שלו כשהוא רואה סקרים כל כך טובים בהם הוא מתחזק וכל המערכה הולכת להתמקד בו", הוסיף דרוקר, "ומכיוון שזה יתמקד בו למה הוא מוותר עכשיו לבנט, ליברמן כחלון?".   
לסיום אמר דרוקר: "ראשי הקואליציה אומרים: 'עשינו לנתניהו תרגיל, הבאנו לו מתווה שהכל בו גמור ויש לו שתי אופציות -  לקבל את המתווה או ללכת לבחירות כי הוא רוצה בחירות'. הסקרים, שלושה חודשים לפני המועד המשוער של הבחירות מחמיאים מאוד לנתניהו והדעת הנותנת שיהיה קשה לו להגיע למצב כזה שוב, מבחינתו זה מועד אידיאלי".