פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' התייחס היום (שלישי) להתבטאות של הרמטכ"ל בני גנץ הבוקר לפיה נתניהו ראוי להיות ראש ממשלה אם ייבחר למרות החקירות, ועל האפשרות לפיה ייכנס גנץ לזירה הפוליטית: "אם תשאל את גנץ עצמו הוא יטען שלא הבינו אותו נכון. אני אסביר לך, כשגנץ אומר שאם נתניהו ייבחר פעם נוספת ולא יהיה כתב אישום אז הוא יהיה ראוי לכהן כראש ממשלה, הוא מתכוון ראוי במובן של כשיר ולא ראוי במובן של ראוי, כי הוא ייבחר פעם נוספת.  אבל הרי לא זו כוונתו הפנימית, הוא לא חושב שנתניהו ראש ממשלה טוב והוא לא מסכים עם מדיניותו". 

לדבריו, הרמטכ"ל לשעבר עדיין טירון פוליטי: "גנץ לא מבין את הפרשנות הטבעית של דבריו. הוא לא מבין את ההבנה המתחייבת של השומע ולכן הוא אומר את הדברים האלה כך. הוא מאוד מחוזר גם על ידי אבי גבאי וגם על ידי יאיר לפיד. הוא מתלבט האם להיכנס לפוליטיקה אתה מבין שהוא עדיין צריך ללמוד משהו בשיח הפוליטי". 
אברמוביץ' אף התייחס לדבריו של נתניהו היום על המסתננים: "בשנת 2011 נתניהו כבר היה שנתיים וחצי ראש הממשלה. נכנסו הכי הרבה מסתננים מאז ומעולם. גם אם נתניהו התעורר, הוא התעורר מאוחר. המסתננים לא מהווים איום על מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית. אני לא רוצה להלאות אותך אבל אני מציע לך לחזור ולבדוק מה הוא אמר בוועידות קודמות. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול".