על רקע סערת משה קלוגהפט, טען הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל ניסים דואק, מנהל הקמפיין של ח"כ תמר זנדברג לראשות מרצ, כי יועץ התקשורת הוא "אדם רע, נאלח, מדיח ומשסה", והוסיף: "יכול להיות שתמר טעתה בהתנהלותה".   



"אני חושב שזה לא נכון לבלבל מועמד עם עצות אחרות ונוספות, אבל אני יודע שזה מאוד מקובל", אמר דואק בפתח דבריו, והוסיף: "אני משוכנע שהוא לא היחיד שיצר עם תמר קשר".



לדבריו, "באמריקה יש קמפיינים של רפובליקנים ודמוקרטים, אך בארץ זה לא מקובל. אני מזוהה עם מחנה אחד, שמנסה לתקן את המדינה הזו. קלוגהפט הוא אדם נאלח, מדיח ומשסה. לא היה לי קשר איתו ולא יהיה לי קשר איתו".



זנדברג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
זנדברג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



הוא הסביר כי "קלוגהפט קבר את הקמפיין של ח"כ אראל מרגלית. לו הוא היה מנהל גם את הקמפיין של תמר, הוא היה קובר גם אותה. הוא אדם רע, עם שיטות של הימין הקיצוני. השיח שלו שונה מהשמאל. תראה את ההתרברבות חסרת השחר שלו - האדם הזה שפחות מ-48 שעות לאחר הניצחון הוא מתראיין ואומר 'אני עמדתי מאחורי העסק הזה'. ברגע הניצחון הוא פתאום פותח את השמפניה".



בתוך כך, הוא טען כי יו"ר מרצ טעתה בהתנהלותה: "עבדנו בצוות מצומצם מאוד ומחויב. יש לי המון הערכה לתמר. בדרך כלל אתה מגלה כקמפיינר שהאנשים הללו מתגלים קטנים, אך היא לא נראית קטנה מקרוב. עם זאת, היא עשתה פה טעות".



לטענתו, "היא הכחישה קשר ביניהם מפני שהיא הבינה שהזיהוי איתו הוא מסוכן. אני חושב רק שהיא לא הבינה עד כמה החיבור הזה מסוכן. אני אומר שוב - לי לא היה שום עסק איתו".